شناسهٔ خبر: 26275926 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تقدیر از فعالان برگزاری نماز جماعت در سازمان مديريت ميادين تهران

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران گفت: طی مراسمی ائمه جماعت، مؤذن‌ها، قاريان قرآن و خادمان نمازخانه‌ها با اعطای لوح سپاس و هدايا تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

حسین ویسی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: برنامه‌ای با حضور تعدادی از مديران و كاركنان جهت تقدير از فعالان و خادمان برگزاری نماز جماعت در این سازمان برپا کردیم. در اين برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواهريان، امام جماعت ساختمان مركزی سازمان مديريت ميادين به بیان سخنانی پرداخت.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی همراه با اعطای جوایز به برگزیدگان، اعطای هدایا به سه نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه، تقدیر از ائمه جماعت، مؤذن‌ها، قاريان قرآن و خادمان نمازخانه‌ها، مدير فعال در زمينه حضور در نماز جماعت با اعطای لوح سپاس و هدايا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همچنین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در ابتدای ماه شوال در نمازخانه این ستاد، گفت: نظافتی، حافظ كل قرآن مجيد و از كاركنان سازمان مديريت ميادين با نوای دلنشين خود به تلاوت آياتی از سوره مباركه انعام پرداخت.

حسین کریمیان کاکلکی
انتهای پیام

نظر شما