شناسهٔ خبر: 26275067 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مرد گروگان گرفته شده در سیرجان آزاد شد

سرهنگ محمدرضا ایران ‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مفقود شدن مردی 49ساله در زیدآباد سیرجان افزود: وی ساعت چهار عصر به باغات خود واقع

صاحب‌خبر - سرهنگ محمدرضا ایران ‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مفقود شدن مردی 49ساله در زیدآباد سیرجان افزود: وی ساعت چهار عصر به باغات خود واقع در روستای جعفرآباد رفته و بعد از آن به منزل مراجعه نکرده است.
وی ادامه داد: تحقیقات فنی پلیس اندکی بعد از اطلاع از این حادثه آغاز و جلساتی هماهنگی نیز برگزار شد.
وی گفت: طبق اظهارات یکی از کارگران، یک خودرو در همان ساعات حضور این مرد در باغ از محل خارج می شود که سرنخ خوبی برای پلیس بود.
رئیس پلیس شهرستان سیرجان بیان کرد: تحقیقات اطلاعاتی پلیس به شکل شبانه‌ روزی تا روز جمعه گذشته ادامه یافت تا اینکه با دستگیری یک فرد افغان در سیرجان سرنخ خوبی به دست آمد و ماموران پلیس آگاهی توانستند رد گروگان گیران را در یکی از شهرستان های همجوار به دست بیاورند.
سرهنگ محمدرضا ایران‌ نژاد افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس دیشب راهی آن شهر شده و محل حضور فرد به گروگان گرفته شده را شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی دیگر اعضای باند که آنها هم از اتباع بیگانه هستند را دستگیر و فرد گروگان گرفته شده را آزاد کردند.
عضو شورای تامین سیرجان گفت: گروگان‌ گیران قصد برقراری ارتباط با خانواده این شهروند در روزهای آینده و درخواست مبلغ سه میلیارد تومان را داشتند که در عملیات برق‌ آسا پلیس دستگیر و بازداشت شدند.
3029/7435
انتهای پیام

نظر شما