شناسهٔ خبر: 26274821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون فرهنگی تبلیغات لرستان:

دو هزار و ۶۰۰ هیأت مذهبی در لرستان فعالیت دارند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از ساماندهی و فعالیت دو هزار و۶۰۰ هیأت مذهبی در استان خبر داد و گفت: دو هزار و ۱۴۰ مداح در استان و در هیأت های مذهبی فعالیت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ فعالیتی چشمگیر دارد.

وی به فعالیت دو هزار و 600 هیأت مذهبی در استان اشاره و عنوان کرد: این هیأت ها بیش از هزار سال است فعالیت دارند و از سوی سازمان تبلیغات ساماندهی شدند و روحانیان در هیأت ها فعالیت دارند.

حجت الاسلام غلامی از ساماندهی دو هزار و ۱۴۰مداح خبر داد و گفت: کارگاه های آموزشی برای مداحان و ارتقای فعالیت های آنان همواره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۴۰۰  مؤسسه و مرکز قرآنی ثبت شده در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: پنج دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا فعالیت دارند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان فعالیت مبلغان در حوزه دین و فرهنگ را مهم خواند و ادامه داد: حوزه فرهنگ دچار بی برنامه گی است و باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح در این حوزه فعالیت شود و از ظرفیت های فرهنگی بهره مند شد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه یادآور شد: در ماه مبارک رمضان یک هزار و 300 مبلغ در استان لرستان مشغول فعالیت بودند و در جمع مردم حضور پر رنگ و اثر گذار داشتند./9451/پ203/ب1

نظر شما