شناسهٔ خبر: 26274544 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«ترنج» به کانون پرورش فکری می‌آید

افسانه زمانی قصد دارد نمایش «ترنج» را از اواخر تیرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، افسانه زمانی نویسنده و کارگردان تئاتر نمایش «ترنج» را از اواخر تیرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه می برد.

این کارگردان تئاتر که تاکنون نمایش هایی همچون «دختران باغ های قالی»، «سه بچه خوک»، «حکایت مرد کوهستان» و ... را برای تماشاگران کودک و نوجوان اجرا کرده است، نمایش تازه خود را با متنی که به طور مشترک توسط خودش و نسرین خنجری نوشته شده است از اواخر تیرماه در کانون پرورش فکری به روی صحنه خواهد برد.
 
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: عمارت اعیانی، برای برگزاری مهمانی، شلوغ و پر هیاهو است. در مطبخ هم همه سرگرم کار و تهیه غذا هستند اما ترنج کوچولو دلخور است چرا که هنوز کوچک است و اجازه ورود به مهمانی را ندارد پس به سراغ وسایل خانم جون می رود که ...

این اثر نمایشی با بازی بهناز بستان دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی، مرضیه نادری اجرا می شود و در کنار این گروه ۲ بازیگر خردسال بارسین سلیمانی و پرنیان اصغرزاده نیز ترکیب بازیگران را کامل می کنند.

سینا ییلاق بیگی به عنوان طراح صحنه با این نمایش همکاری دارد و طراحی اشیا نیز بر عهده منیر مولوی زاده است. همچنین عبدالله آتشانی به عنوان آهنگساز و مهدی دوایی نیز به عنوان طراح پوستر و بروشور گروه اجرایی این نمایش را همراهی می کنند.

نظر شما