شناسهٔ خبر: 26273902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درگذشت اسفندیار رنجبری خواننده مشهور بختیاری + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

اسفندیار رنجبری خواننده مشهور بختیاری ساعتی پیش در بیمارستان هاجر شهرکرد دار فانی را وداع گفت

صاحب‌خبر -

درگذشت اسفندیار رنجبری خواننده مشهور بختیاریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مرحوم اسفندیار رنجبری ساعت 9:00 صبح امروز به علت بیماری قلبی در اورژانس بیمارستان هاجر شهرکرد بستری شد، اما تلاش های پزشکان برای احیای وی نتیجه ای در بر نداشت.

مرحوم رنجبری که اصالتاً از بختیاری های شهرستان اردل از توابع استان چهارمحال و بختیاری بود در سال 1332 به دنیا آمد و در کنار کارمندی بانک به حرفه خوانندگی با گویش بختیاری و ترانه های حماسی دفاع مقدس اشتغال داشت.

وی در سال 1360 با اجرای ترانه های "گویل بهاره" ، "آهای گل" و همنوازی ده ها نوازنده در ارکستر سمفونیک تهران شهرت یافت.

مرحوم رنجبری در بیشتر برنامه های تلویزیونی شبکه های استانی چهارمحال و بختیاری، خوزستان، اصفهان و برنامه های فرهنگی هنری شبکه های سراسری به عنوان سفیر فرهنگی ایل بزرگ بختیاری اثرگذار بود و در بین قشرهای مختلف به ویژه طوایف بختیاری جایگاه ویژه ای داشت.

هم اکنون پیکر مرحوم رنجبری در سردخانه بیمارستان هاجر شهرکرد نگهداری می شود تا برای مراسم تشییع و خاکسپاری برنامه ریزی شود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2330984" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2159562/2330984?width=400&height=300"></script></div>
درگذشت اسفندیار رنجبری خواننده مشهور بختیاری + فیلم درگذشت اسفندیار رنجبری خواننده مشهور بختیاری + فیلم درگذشت اسفندیار رنجبری خواننده مشهور بختیاری + فیلم درگذشت اسفندیار رنجبری خواننده مشهور بختیاری + فیلم

نظر شما