شناسهٔ خبر: 26273633 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ابوترابی خبر داد؛

ارسال نامه به رئیس‌جمهور برای ترمیم کابینه/ وزرا باید جوان‌تر و ریسک‌پذیر تر شوند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: نامه‌ای به روحانی ارسال شده است که به امضای ۵۰ نفر از نمایندگان رسیده است، اما در آن نام شخصی از وزرا درج نشده است. درواقع در نامه ارسالی به رئیس‌جمهوراز او خواستیم به ترمیم هیات وزرا بپردازد.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص دومین نامه ارسالی نمایندگان به روحانی برای تغییر وزرا تشریح کرد: واقعیت این است که هیات وزیران انتظارات مردم را برآورده نمی‌کنند، درواقع هیات وزرا در بخش اقتصادی ناکارآمد هستند و رئیس‌جمهور هم باید بداند با این هیات وزرا نمی‌توانند مسیر را به سرانجام برسانند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: هیات وزیران باید ترمیم شود و وزرای ناکارآمد کنار گذاشته شوند، انتظارات مردم به حق است، چراکه تورم، گرانی ، رکود مسکن، مشکلات معیشتی و وضعیت بحرانی ارز شرایط را برای آنها بسیار سخت کرده است.

وی تصریح کرد: هیات وزیران باید جوان‌تر شود، وزرای تنبل کنار گذاشته شوند و قدرت ریسک‌پذیری در بین وزرا با توجه میانگین سنی آنها بالا برود، در مجموع ترمیم هیات وزرا در شرایط فعلی امری ضروری است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه این نامه اولین نامه نیست اما نامه‌ای که قبلا به روحانی ارسال شده بود در خصوص وزرا نبوده و صرفا به آقای سیف اختصاص داشت و درخواست داشتیم درخصوص ریاست بانک مرکزی تجدیدنظر کنند، اظهار کرد: این نامه توسط ۵۰ نفر از نمایندگان امضا شده و نام شخصی از وزرا هم در آن درج نشده است. درواقع در نامه ارسالی به رئیس‌جمهور صرفا از او خواستیم به ترمیم هیات وزرا بپردازد.

برچسب‌ها:

نظر شما