شناسهٔ خبر: 26272456 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وضعیت نقل و انتقالاتی بازیکنان کلیدی استقلال

تمدید قرارداد چند بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران از موارد اولویت این باشگاه برای هفته جاری قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

وضعیت نقل و انتقالاتی کلیدی های استقلالبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال از مدت ها قبل بحث تمديد قرارداد بازيكنان فعلى را در دستور كار قرار داده بود تا جايى كه بازيكنانى همچون غفورى، باقرى، ابراهيمى و جپاروف هر كدام به نحوى تمديد قرارداد هاى خود را به دقايق آخر موكول كردند.

مديران استقلال نيز براى پر كردن ليست و نيازهای خود شروع به جذب بازيكنان جديد كردند.
استقلال در نقل و انتقالات براى فصل آتى توانست تعداد بى شمارى از بازيكنان خوب را جذب كند تا شفر در آينده مشكلى نداشته باشد.

شنيده مى شود غفورى آخر هفته جارى را براى تمديد قرارداد با استقلال انتخاب كرده و اين بازيكن در صورتى كه تمديد خود را عقب بياندازد شانس حضورش در جمع آبى ها كم رنگ مى شود.

فرشيد باقرى هم گويا با مسئول نقل و انتقالات صحبت هايى براى تمديد قرارداد داشته و تا قبل از شروع تمرينات پاى ميز مذاكره خواهد نشست.

اميد ابراهيمى هم به دليل حضور در تيم ملى و رقابت هاى جام جهانى هنوز برای تمديد قراداد فرصت پيدا نكرده است.

جپاروف هافبك ازبكستانى استقلال هم بارها در مورد تمديد قرارداد با استقلالى ها مذاکره کرده است؛ اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است با وجود برخى مشكلات، مديران استقلال فقط  مى توانند پس از آمدن جپاروف به تهران مبلغ ١٣٠ هزار دلار فصل قبل تيم بازيكن را بپردازند تا كارهاى تمديد برای فصل آینده صورت بگيرد اما جپاروف انتظار دارد كه اين رقم قبل از آغاز تمرينات پرداخت شود و بعد او به تهران بیاید تا پاى ميز مذاكره بنشيند.

تيام مهاجم سنگالى هم كه بارها مسئول نقل و انتقالات استقلال با او براى حضور در استقلال و توافقات اوليه صحبت كرده است، و دیگر نوبت اوست تا براى حضور در جمع آبى ها قدم مثبتى بردارد چرا كه استقلالى ها تمام تلاش خود را براى بازگشت او انجام داده اند و حتى بهترين آپشن ها را نيز براى او در نظر گرفتند، البته در صورتى كه او در تمرينات حاضر نشود بايد جريمه بپردازد.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

نظر شما