شناسهٔ خبر: 26272197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قوه قضائیه باید در اجرای عدالت بدرخشد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام امید مظلومان در کشور به قوه قضائیه است که حق آنها را از ظالمان بگیرد، گفت: قوه قضائیه باید در اجرای عدالت بدرخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (2 تیر) در دیدار کارکنان دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند هیچ چیزی را بیهوده نیافریده است، اظهار داشت: انسان عاقل و مختار آفریده شده لذا در دنیا و آخرت باید جوابگوی اعمال خود باشد.

 

وی با بیان اینکه وجدان انسانها همان قیامت درونی است، گفت: اینکه می بینیم سربازان آمریکایی خودکشی می کنند این است که در گذشته ظلم کردند و زمانی که متوجه می شوند نسبت به ظلمی که کردند نمی توانند تحمل کنند لذا دست به خودکشی می زنند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه انسان چون مختار است می تواند خیلی چیزها که باید سرجای خود باشد را جابجا کند اما باید پاسخگو باشد، افزود: هر کسی هر عملی انجام دهد، نتیجه آن را خواهد گرفت.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه خداوند همه پیامبران را برای برپایی عدل فرستاده است، گفت: امتیاز مکتب اهل بیت(علیه السلام) نسبت به سایر مکاتب در همین عدل و عدالت محوری است.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هم بدنبال برپایی همین عدالت است و اگر مشکلی وجود دارد از طرف افرادی است که مسئول اجرا هستند، اظهار داشت: مسلمانی به اسم و شعار و ادعا نمی شود بلکه باید در عمل مسلمان بودن را نشان داد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر ظلم و ستم ظالمان به خصوص آمریکا و اسرائیل و آل سعود علیه مردم مظلوم جهان، گفت: متاسفانه امروز شاهد نسل کشی و کودک کشی در یمن هستیم و تمام سازمان های بین المللی نیز همراه ستمگران شده اند و سکوت کرده اند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه اربعین حسینی به عنوان سمبل عدل در جهان است که می بینیم همه عدالت خواهان در این حرکت عظیم شرکت می کنند، افزود: شرط پیروزی حق بر باطل حضور نیروهای عدالتخواه در میدان است.

 

وی با بیان اینکه تمام امید مظلومان در کشور به قوه قضائیه است که حق آنها را از ظالمان بگیرد، گفت: قوه قضائیه باید در اجرای عدالت بدرخشد.

 

امام جمعه بیرجند گفت: اگر بهشتی ها در راه عدالت هزینه شدند اما یک خط و نشان و معیار برای جهان کشیدند که خود را باید با آن معیار بسنجیم که در راه عدالت هستیم یا در این راه قرار نداریم.

 

 

 

 

نظر شما