شناسهٔ خبر: 26271678 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شد:

تحریم‌های مجدد مشکلی برای همکاری ریلی ایران و چین ایجاد نمی‌کند

مدیر فروش شرکت CRRC چین با بیان اینکه «ما از پیشنهادات امریکاه استفاده نمی‌کنیم» گفت: تحریم‌های مجدد امریکا علیه ایران مشکل بزرگی برای همکاری‌های فی‌مابین نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

پو لینگ مدیر فروش شرکت لجستیکی CRRC در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن ابراز علاقه و امیدواری نسبت به ادامه همکاری‌ها با صنعت حمل‌ونقل  ریلی ایران علی رغم تحریم‌های مجدد امریکا علیه ایران اظهار داشت: شرکت هلدینگ CRRC در زمینه‌های ساخت قطارهای پر سرعت، مترو، لکومتیو‌های دیزلی و الکتریک و  قطعات و ملزومات آن فعالیت می‌کند.

وی زمینه فعالیت‌ در حوزه حمل‌ونقل ریلی ایران را قطارهای پرسرعت، مترو و لکوموتیو‌های دیزلی عنوان کرد و گفت: شرکت CRRC یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در بازار حمل‌ونقل ریلی جهان محسوب می‌شود و با توجه به قدمت ۱۰۰ ساله این شرکت که از  ادغام شرکت‌هایCNR  و CSR تشکیل شده است، سهم بزرگی در بازار ریلی جهان دارد و کشورهای آرژانتین، استرالیا، کنیا، عربستان، تایلند و برخی کشورهای اروپایی مشتریان محصولات این شرکت محسوب می‌شوند.

مدیر فروش شرکت CRRC در پاسخ به این سوال ‌که تحریم‌های مجدد امریکا تصریح کرد: ما از پیشنهادات امریکاه استفاده نمی‌کنیم و این طور به نظر می‌رسد که تحریم‌های مجدد امریکا علیه ایران مشکل بزرگی برای همکاری‌های فی‌مابین نخواهد بود. زیرا محصولات این شرکت در داخل کشور چین تولید می‌شود.

لینگ تاکید کرد: شرکت ما علاقه‌مند به همکاری با شرکت‌های ایرانی و راه‌آهن ایران با ایران است و هر یک از زیربخش‌های این شرکت از همکاری‌‌ با شرکت‌های ریلی ایرانی رضایت کامل دارند. 

وی خاطرنشان کرد: با مشاهده اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر در حوزه حمل‌ونقل ریلی ایران، پیشرفت و ارتقا کیفی شرکت‌های ریلی ایرانی مشهود است و این‌طور به نظر می‌رسد که شاهد هرچه بهتر شدن حمل‌ونقل ریلی در ایران خواهیم بود.

نظر شما