شناسهٔ خبر: 26270904 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

اصناف از ظرفیت حرفه‌ای خود برای تحقق آرامش اجتماعی استفاده کنند/ نوین سازی شبکه‌های صنفی ضرورت دارد

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اصناف اولین سنگربانان آرامش اجتماعی هستد و اولین خواسته وزارتخانه این است که از ظرفیت حرفه ای خود برای دستیابی به این موفقیت استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حسن یونس سینکی امروز شنبه ۲ تیرماه در همایش بزرگداشت روز اصناف در محل دائمی نمایشگاه‌‎های بین‌‌المللی تهران با بیان این مطلب، اظهار کرد: وجود حدود ۳ میلیون واحد صفی مختلف ظرفیت بسیار مناسبی برای حوزه اقتصاد، امنیت و رفتارهای اجتماعی است که این ظرفیت یک سرمایه خوب برای کشور محسوب می شود.

وی آرامش اجتماعی را سرمایه و ناآرامی‌های اجتماعی را برای اقتصاد ایران هزینه دانست و تصریح کرد: اصناف در به وجود آمدن یکپارچگی اجتماعی مثمرثمر هستند و در دوران کنونی(تحریم‌ها) که نیازمند یک برنامه منسجم برای استمرار آرامش اجتماعی و توسعه یافتگی در کشور هستیم، از ظرفیت اصناف می‌توان به خوبی استفاده کرد.

ضرورت نوین سازی شبکه‌های صنفی

سینکی با تاکید بر ضرورت نوین سازی شبکه‌های صنفی، گفت: اصناف ما یک بن مایه دارند که این بن مایه باید نوین سازی شود. برای نوین سازی شبکه های توزیع و پخش برنامه‌ریزی کنید.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موضوع حمایت از کالای ایرانی، یادآور شد: اصناف تولیدی در این حوزه نیز دارای اهمیت هستند و همچنین در موضوع مبارزه با قاچاق کالا، اصناف سنگر مهمی هستند.

 

 

نظر شما