شناسهٔ خبر: 26270347 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

60 هزار نفر در طرح شوق رویش هلال احمر زنجان شرکت می کنند

زنجان - ایرنا - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته پیش بینی می شود، امسال 60 هزار نفر از گروه های هدف در برنامه ها و طرح شوق رویش این جمعیت شرکت کنند که این تعداد در سال گذشته 42 هزار و 498 نفر بود.

صاحب‌خبر -

فاطمه جمشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح شوق رویش جمعیت هلال احمر با هدف بهینه کردن و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان و اوقات فراغت، اجرا می شود.
وی یادآوری کرد: طرح اوقات فراغت ایام تابستان، فرصتی است که برنامه های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور اجرایی می شود تا توانمندی های جوانان در راه درست و صحیح هدایت شود.
معاون امور جوانان هلال احمر استان زنجان گفت: طرح شوق رویش که در هشت پایگاه با بیش از 80 مربی، 9 کارشناس اجرایی و ستادی اجرا خواهد شد، با آموزش کمک های اولیه، آموزش های حرفه آموزی، مسابقات و برنامه های مختلف در حوزه پیشگیری از اعتیاد و خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه در کانون های مختلف را اجرا خواهند کرد.
جمشیدی اظهار کرد: طرح شوق رویش در چهار محور برنامه های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی و برنامه های مذهبی و مناسبتی در تمامی شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، اماکن فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر همچنین دفاتر کانون های دانشجویی، جوانان، طلاب و روستایی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در دوره‌های مختلف آموزشی به پایگاه های جوانان هلال احمر در شهرستانها ( زنجان - ابهر- خدابنده - خرم دره - ماهنشان - ایجرود- طارم و سلطانیه) مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانه جمعیت هلال احمر به صورت همزمان از هشت تیر در هشت پایگاه این جمعیت، تا پایان شهریور اجرا می‌شود.
پارسال 31 هزار و 572 نفر در برنامه های فرهنگی و آموزشی، 2 هزار و 592 نفر در برنامه های مذهبی، یکهزار و 725 نفر در برنامه های بشردوستانه و 6 هزار و 606 نفر در برنامه های آموزشی این جمعیت شرکت کردند.
7320/6085

نظر شما