شناسهٔ خبر: 26269108 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پخش صوت گریه کودکان مهاجر در مقابل منزل وزیر +فیلم

مردم آمریکا در اعتراض به سیاست‌های ضد مهاجرتی ترامپ، مقابل درب خانه وزیر امنیت داخلی تجمع کردند و صوت گریه کودکان مهاجر را برای وی پخش کردند.

صاحب‌خبر -

اعتراض مردم آمریکا به قوانین ضد مهاجرتی جلوی درب یک وزیر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این ماه، فیلم‌هایی از زندان‌های آمریکا در فضای مجازی پخش شده است که نشان می‌دهد کودکان مهاجران غیرقانونی به آمریکا توسط مأموران آمریکایی از والدین خود جدا شده و در قفس‌های فلزی نگهداری می‌شوند. این اعمال در راستای قوانین ضد مهاجرتی ترامپ در آمریکا انجام شده‌اند.

پخش گسترده این فیلم‌ها در رسانه‌های جهان با اعتراض‌ها و واکنش‌های زیادی همراه بوده است. در فیلم زیر مشاهده می‌کنید که تعدادی از مردم آمریکا مقابل درب منزل وزیر امنیت داخلی جمع شده‌اند و به اعتراض پرداخته‌اند. این مردم برای این وزیر آمریکایی  صوت گریه یک کودک مهاجر را پخش کردند تا شاید دل او به رحم آید. در ادامه می‌توانید فیلم مربوط به این واقعه را نگاه کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6573360/8196767?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما