شناسهٔ خبر: 26267972 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حماس:

​تداوم تظاهرات غزه، نشان از شکست اشغالگران دارد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب در واکنش به برگزاری سیزدهمین جمعه از تظاهرات بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی گفت: تداوم برگزاری این تظاهرات تاکیدی بر شکست اشغالگران است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "حازم قاسم" سخنگوی حماس افزود: حضور ده ها هزار نفر از مردم فلسطین در سیزدهمین جمعه از تظاهرات بازگشت و شکست محاصره تأکیدی است، بر اینکه ما با یک وضعیت مبارزه جویانه گروهی مواجه هستیم.

وی گفت: حضور مردم در تظاهرات «جمعه وفای به زخمی ها» به این معنا است که مردم ما به مبارزه خود علیه اشغالگری تا دستیابی به آزادی و بازگشت ادامه خواهند داد.

سخنگوی حماس اضافه کرد:حضور مردم در تظاهرات بازگشت و تداوم این تظاهرات ثابت کرد که اشغالگران در ارعاب تظاهرکنندگان، شکست خورده اند.

حازم قاسم با اشاره به تلاش آمریکا برای اجرای طرح های خود با هدف تسویه مسأله فلسطین گفت: مردم فلسطین در مرز غزه این طرح ها را زیر گام های خود دفن خواهند کرد و به هیچ طرفی اجازه نمی دهند تا حقوق آن ها را از بین ببرد.

اهالی غزه راهپیمایی این جمعه با نام "وفا به زخمی ها" را در چارچوب راهپیمایی های بازگشت و رفع محاصره از نوار غزه که از 30 مارس (10 اسفند 96) با تجمع در منطقه حائل میان غزه و سرزمین های اشغالی شروع شده است، ادامه دادند.

شورای ملی اردوگاه های راهپیمایی بازگشت و رفع محاصره، تظاهرات جمعه بعدی را «جمعه از غزه تا کرانه باختری اتحاد و سرنوشت مشترک» نام گذاری کرده است.

 

نظر شما