شناسهٔ خبر: 26267612 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با پخش کلیپی از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان؛

از نام مجموعه ورزشی شهدای دروازه ری قم رونمایی شد

در نهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه «دروازه ری» قم با عنوان «دروازه وصال» که در اولین روز از تیرماه 97 در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد با تهیه و پخش کلیپی از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از نام مجموعه ورزشی شهدای دروازه ری رونمایی به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، در مراسمی با عنوان «دروازه وصال» که روز جمعه اول تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولی عصر (عج) واقع در خیابان دروازه ری برگزار شد با پخش کلیپی که از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم تهیه و تدوین شده بود، از نام مجموعه ورزشی شهدای دروازه ری رونمایی به عمل آمد.
در حالی این کلیپ با معرفی این مجموعه ورزشی پخش شد که جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در این مراسم پرشور معنوی و ارزشی حضور داشتند.
حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از پیشرفت 90 درصدی این مجموعه ورزشی خبر داد و اظهار داشت: براساس تقویم زمانی از پیش تعیین شده با پشتوانه یک کار کارشناسی، تا پایان سال 97 این ورزشگاه به بهره برداری خواهد رسید و برای استفاده در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
این کلیپ هم اکنون در کانال اختصاصی اداره کل وزش و جوانان استان قم در نرم افزار سروش به نشانی ssapp/ghom_sport قابل مشاهده است.

نظر شما