شناسهٔ خبر: 26267353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باید در فضای مجازی از سرویس های داخلی استفاده کنیم

نامی گفت:با توجه به زیان ها و خسارت های وارد شده از سرویس های خارجی فضای مجازی همه باید از سرویس های داخلی استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ امیر سرتیپ محمد حسن نامی، جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جمعه شب در آیین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) این شهر،گفت: دشمن توانایی حمله به کشور ما را ندارد، چراکه اگر توانایی این کار را داشت بارها و بارها این کار را انجام داده بود.

وی با اشاره به دشمنی های آمریکا و رژیم صهیونیستی با کشور ایران افزود: اگر روزی دست از پا خطا کنند، همه آنها را در کاخ شیشه ای خودشان نابود خواهیم کرد.

نامی با بیان این که داعش توسط سازمان های موساد و سیا در عربستان، اردن و ترکیه سازماندهی شد،عنوان کرد: داعش در سه سال نخست ظهور خود فقط در عربستان سعودی بود و پدید آورندگان آن درصدد بودند در کشورهای منطقه از جمله سوریه و لبنان هفت اقلیم جدید درست کنند و در دو سال بعد این تعداد اقلیم به 11 اقلیم تبدیل شود، که خراسان و بخشی از سرزمین افغانستان و حتی تاجیکستان و بالاتر از آن نیز جز اقلیم نهم محسوب می شد و کار را آغاز نموده و به جایی رسید که تقریبا اکثر دمشق را اشغال کردند.

نامی، جنگ داعش در سوریه و عراق را جنگ جهانی سوم در مقیاس کوچک توصیف کرد و تصریح کرد : آمریکایی ها تمام توان خود را به لحاظ تجهیزاتی، تسلیحاتی و پشتیبانی های مالی به کار گرفتند و مهمتر از آن کل فضای مجازی را که 70 درصد آن متعلق به صهیونیست هاست را برای آموزش، اطلاع رسانی و عضو گیری در اختیار داعش قرار دارند که خسارت های زیادی به ما وارد شد.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به نیروهای مقاومت برای استفاده از تجربه های دفاع مقدس برای عقب راندن تکفیری ها از دمشق بیان کرد: اگر تدبیر معظم له نبود، به طور حتم قم، تهران و بقیه شهرهای کشور وضعیتی بهتر از حلب سوریه نداشت.

نامی در ادامه با اشاره به پدیده داعش و فلسفه پیدایش آن از سوی رژیم صهیونیستی،یادآورشد: آریل شارون نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، تئوری اقالیم را به منظور تقسیم کردن کشورهای اسلامی به اقلیم های کوچک ارایه کرد که تامین امنیت دائمی این رژیم، توسعه سرزمین های اسرائیل از نیل تا فرات، مالکیت منابع عظیم انرژی جهان در منطقه خاورمیانه و اشرافیت به مراکز فرهنگی جهان اسلام مانند مکه و مدینه از جمله اهداف چهارگانه آن بود.

وی اضافه کرد:رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیدند که باید هر اقدامی علیه کشورهای اسلامی را از درون این کشورها آغاز کنند، از این رو موضوع داعش را از سال 1383 مطرح کردند.

وی افزود: داعش همانند سیلی به راه افتاده بود و همه کشورها را با خود می برد و اگر قدرت نظام اسلامی، رشادت های سردار سلیمانی و شهیدان مدافع حرم نبود، هیچ کس نمی توانست با آن ها مقابله کند.

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 30 آبان ماه 96 طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد.

نامی در بخش پایانی سخنان خود ضمن هشدار نسبت به این که دشمن از طریق فضای مجازی در حال از بین بردن نهاد خانواده به عنوان هسته اصلی اجتماع است، یادآورشد: با توجه به زیان ها و خسارت های وارد شده از سرویس های خارجی فضای مجازی همه باید از سرویس های داخلی استفاده کنیم.

 انتهای پیام /ح

تفرقه افکنی تنها امید دشمن برای ضربه به نظام است

نظر شما