شناسهٔ خبر: 26267289 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توسط بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق صورت گرفت

درخواست از دانشگاهیان برای ارسال ایده‌ها و تجربیات خود درباره حرکت‌های جهادی

قرارگاه جهادی عبادالرحمن بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) جهت برگزاری فعالیت‌ها و حرکت‌های جهادی مطلوب و کارآمد در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و عمرانی، پذیرای ایده‌ها و تجربیات دانشگاهیان و علاقمندان به این حوزه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، قرارگاه جهادی عبادالرحمن بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) جهت برگزاری فعالیت‌ها و حرکت‌های جهادی مطلوب و کارآمد در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و عمرانی، پذیرای ایده‌ها و تجربیات دانشگاهیان و علاقمندان به این حوزه است.

بنابراین گزارش علاقمندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ 31 مردادماه 1397 نسخه word آثار مکتوب خود را به ایمیل ebadorahman1357@gmail.com و نسخه چاپ شده آثار خود را به آدرس تهران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق(ع)، دبیرخانه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) ارسال کنند.

 

گفتنی است معرفی و تقدیر از آثار برتر همزمان با مراسم اختتامیه دوره تخصصی جهادی شهید حججی در شهریورماه انجام خواهد شد.

 همچنین به آثار برتر، 3 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد و از صاحبان ایده های برتر جهت حضور در دوره تخصصی جهادی شهید حججی و ارائه طرح برای گروه های جهادی حاضر در دوره نیز دعوت می‌شود.

لازم به ذکر است، دوره تخصصی جهادی شهید حججی یک طرح آموزشی با حضور اساتید و مسئولان صاحبنظر در حوزه توانمندسازی مناطق محروم جهت دستیابی به یک الگوی جامع حرکتهای جهادی است که اوایل شهریور ماه سال جاری با حضور گروه های جهادی فعال در زمینه توانمدسازی مناطق محروم،در شهر تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما