شناسهٔ خبر: 26267125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با حضور استاندار هرمزگان

نخستین تمرین آذرخش بندرعباس برگزارشد

با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان بندرعباس در مجلس و مسئولین ورزش استان هرمزگان نخستین تمرین تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در سالن فجر برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان،در این تمرین که با حضور فریدون همتی(استاندار هرمزگان)، محمد آشوری، احمد مرادی و حسین هاشمی تختی(نمایندگان بندرعباس در مجلس)، غلامعلی دانشور(مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان)، عباس امینی زاده(شهردار بندرعباس) و جمع کثیری از هواداران برگزار شد، بازیکنان به مدت 90 دقیقه زیر نظر کادرفنی به تمرین پرداختند.
در حاشیه این تمرین مدیرکل ورزش وجوانان استان ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهارداشت: تیم آذرخش بندرعباس یک برند ملی برای هرمزگان است. بطوریکه در هر دیدار آذرخش شاهد حضور 4 تا 5 هزارنفری هواداران در سالن فجر هستیم .
دانشور ضمن تشکر ازدکتر همتی استاندار به جهت حمایت های فراوان از تیم فوتسال آذرخش که در گام نخست مبلغ 62 میلیون تومان جهت پرداخت ورودی و هزینه اولیه تمرین به مدیریت باشگاه پرداخت نموده و امیدواریم با حمایت های همه جانبه استاندار و نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در قدم‌های بعدی بتوانیم موفقیت های بیش از پیش برای این تیم شاهد باشیم.
درادامه دکتر همتی استاندار هرمزگان اظهارداشت: امروز تمامی مسئولین بر سر تمرینات تیم آذرخش حاضر شدند تا نشان دهند که همگی حامی و هوادار این تیم هستند و برای موفقیت آن از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.
فریدون همتی بابیان اینکه قدرت جنگندگی تیم آذرخش باید ارتقا یابد تا از این سالن هیچ تیمی جز نماینده هرمزگان پیروز خارج نشود، اضافه کرد: هواداران و مسئولین همگی حامی این تیم بوده و خود را متعلق به این تیم می‌دانند.
وی با اشاره به اینکه دولت برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه به‌ویژه در بخش ورزش برنامه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: فوتبال و والیبال اکنون دو رشته‌ای هستند که توانسته‌اند جای خود را در دل هواداران شاد کرده و میلیون‌ها نفر را در مقابل گیرنده‌های تلویزیون میخکوب کند.
وی با اشاره به اینکه در مدتی که استاندار هرمزگان هستم هر بار با نمایندگان بندرعباس در مجلس صحبت کرده‌ام، موضوع تیم آذرخش مطرح‌شده است و این نشان‌دهنده آن است مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس پیگیر امور تیم آذرخش است، اظهار کرد: مالک باشگاه آذرخش با هزینه‌های شخصی تیم را تا این مرحله رسانده است و این موضوع جای تقدیر دارد.
استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه امیدوارم شاهد باشیم تیم آذرخش امسال در یکی از رتبه‌های اول تا سوم قرار بگیرد، اضافه کرد: از امروز تیم آذرخش بدون دغدغه به تمریناتش بپردازد و ما پشتیبانی لازم را به روش‌های مختلف انجام خواهیم داد.
همتی در پایان گفت: امیدوارم شاهد رقم خوردن فصل تاریخی برای تیم آذرخش بندرعباس در لیگ برتر فوتسال کشور باشیم.
همچنین رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس افزود: در این بخش نیروی بومی به‌خوبی توانسته ظرفیت خود را به نمایش بگذارد و هواداران با حضور پرشور در سالن جای خالی نمی‌گذارند.
احمد مرادی با اشاره به اینکه هواداران بسیاری نتایج تیم آذرخش را رصد می‌کنند، اضافه کرد: آذرخش اکنون یک برند برای هرمزگان است که با ظرفیت‌های شخصی به اینجا رسیده است و باید با حمایت‌های لازم پشتیبان مناسبی برای آن باشیم.
وی در پایان از تلاشش برای اخذ کمک جهت پرداخت ورودی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و تحقق آن به‌وسیله استاندار هرمزگان خبرداد.
در ادامه حسین هاشمی تختی نماینده مردم بندرعباس در مجلس افزود:تمامی تلاش ما حمایت از ورزش و جوانان استان و رشد و توسعه آن در همه زمینه‌ها است.
و امیدواریم با تلاش‌های استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان در مجلس شاهد شکوفایی بیشتر ورزش و جوانان و تقویت بنیه مالی باشگاه‌ها خصوصاً تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ‌های کشور باشیم.
محمد آشوری عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و هم شخص استاندار هرمزگان و دیگر مدیران در تلاش هستند که گره از کار باشگاه آذرخش باز شود و در این زمینه با صنایع مختلف نیز برای حمایت از این باشگاه رایزنی‌ها صورت گرفته است اما با توجه به مشکلاتی که خود صنایع دارند اقبال چندانی به این سمت شکل نگرفته است.

نظر شما