شناسهٔ خبر: 26266890 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فوت و مصدومیت 6 نفر بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی سواری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت و مصدومیت 6 نفر در تصادف دو دستگاه خودروی سواری خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:26 شب گذدشته یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران-کرج، ورودی وردآورد به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی ایستگاه 109 به محل حادثه اعزام شدند. در محل مشخص شد که تصادف بین دو دستگاه خودروی پراید و پژو 206 رخ داده است. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: پیش از اینکه آتش نشانان به محل حادثه برسند مصدومان از خودرو خارج شده بودند و عوامل اورژانس وضعیت آنها را بررسی کردند. خودروی پراید پنج سرنشین داشت و در خودروی 206 نیز سه سرنشین حضور داشتند که با معاینات انجام شده مشخص شد که متاسفانه راننده پراید که آقایی حدودا 36 ساله بود، بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. چهار سرنشین دیگر پراید نیز که همه خانم بودند دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شده بودند. یک نفر از سرنشینان خودروی 206 که خانم بود نیز از ناحیه دست دچار مصدومیت شد. 

وی در ادامه گفت: با حضور عوامل پلیس راهور ایمن‌سازی‌های لازم انجام و خودرو به محل امن منتقل شد و در نهایت عملیات در ساعت 21:54 به پایان رسید. 

انتهای پیام 

برچسب‌ها:

نظر شما