شناسهٔ خبر: 26264791 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

لزوم برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در شهرآفتاب

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: اگر الکامپ جزو نمایشگاه‌های پر مخاطب است باید در نمایشگاه‌ شهر آفتاب برگزار شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهر آفتاب و نمایشگاه بین‌المللی بر علیه یکدیگر تبلیغ می‌کنند، گفت: با ادغام این دو نمایشگاه می‌توان به رقابت منفی آنها پایان داد.

مجید فراهانی با تاکید بر اینکه یک بار برای همیشه باید تکلیف برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی در تهران مشخص شود گفت: پیشنهاد من این است که در گام اول از طریق انعقاد یک تفاهم‌نامه بین شهر آفتاب و نمایشگاه بین‌المللی کاری انجام شود که هر دو در قالب یک شرکت جامع و با سهامی به نسبت ارزش هر یک از آنها ادامه فعالیت دهند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در گام بعد باید تقسیم کار شود، تا به این رقابت منفی که بین شهر آفتاب و نمایشگاه بین المللی وجود دارد و علیه یکدیگر تبلیغ می‌کنند، خاتمه داد.

وی افزود: رقابت کنونی بین این دو نمایشگاه که همراه با تخریب است، یک رقابت منفی است که شهروندان در آن ضرر می‌کنند و باید هرچه سریعتر این مشکل رفع شود.

فرهانی با بیان اینکه نمایشگاه‌های کم مخاطب می‌توانند پس از ادغام این دو شرکت در خیابان سئول برگزار شوند و نمایشگاه‌های پر مخاطب هم در شهر آفتاب برگزار شوند اظهار کرد: اگر الکامپ جزو نمایشگاه‌های پر مخاطب است باید در نمایشگاه‌ شهر آفتاب برگزار شود.

 

نظر شما