شناسهٔ خبر: 26263506 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ریزش آوار یک ساختمان در نبرد شمالی تهران تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 13 و 9 دقیقه امروز با تماس شهروندان به سامانه 125

صاحب‌خبر - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 13 و 9 دقیقه امروز با تماس شهروندان به سامانه 125 مبنی بر احتمال تخریب ساختمان در نبرد شمالی خیابان نبی اکرم بلافاصله ماموران ایستگاه شماره 48 به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی بیان کرد: قطعه زمینی به وسعت 120 متر به عمق یک تا یک و نیم متر خاک برداری شده بود که در ضلع شرقی و غربی آن دو ساختمان مسکونی وجود داشت که ترک هایی بر دیوارهای این دو ساختمان ایجاد شده بود که با هوشیاری مالکان این دو ساختمان بلافاصله تخلیه شد.
ملکی ادامه داد: به هنگام حضور آتش نشانان در بازدید میدانی و در حالی که تمامی ساختمان های مجاور تخلیه شده بود یک ساختمان ضلع شرقی محل گودبرداری شده دچار تخریب شد و حدود نیمی از ساختان 3 و نیم طبقه فرو ریخت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان خواست اگر در محل گودبرداری شده و یا در ساختمان های فرسوده زندگی می کنند به هنگام ایجاد ترک بر روی دیوار و همچنین شکسته شدن ناگهانی شیشه ها مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام

نظر شما