شناسهٔ خبر: 26263465 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

پیش بازی کره جنوبی - مکزیک؛ کار سخت کره‌ای‌ها برای فرار از حذف

مکزیک می تواند صعودش را در مقابل کره جنوبی قطعی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، در دومین روز از بازی های گروه ششم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مکزیک و کره جنوبی روز شنبه در روستوف آره نا به مصاف هم می روند، این مسابقه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

مکزیک و کره جنوبی در شرایطی کاملاً متضاد به مصاف هم می روند. مکزیک در بازی نخست یکی از شگفتی های جام را رقم زد و مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد. حالا نماینده آمریکای شمالی می تواند با برد در بازی مقابل کره جنوبی و البته عدم پیروزی آلمان در بازی مقابل سوئد، در پایان روز دوم، صعودش را به دور بعد قطعی کند. نمایش خوب مکزیک در مقابل آلمان مدعی که همراه شد با عملکرد دفاعی باصلابت آن ها، امید زیادی در دل هواداران شان ایجاد کرده است.

در آن سمت کره جنوبی که از جام جهانی ۲۰۱۰، بردی را در این تورنمنت کسب نکرده است، برای فرار از حذف زودهنگام، باید در این مسابقه امتیاز بگیرد. کره ای ها در سه مسابقه اخیرشان در جام های جهانی گل نزده اند و هفت مسابقه است که بردی در جام جهانی نداشته اند، همین موضوع به همراه عملکرد ضعیف آن ها در فاز هجومی در دیدار مقابل سوئد، هواداران کره جنوبی را نگران کرده است.

مکزیک مشکلی از لحاظ مصدومیت ندارد و انتظار می رود اوزوریو تیمی مشابه را مقابل کره به زمین بفرستد. در آن سمت هم کره جنوبی محروم یا مصدوم خاصی برای این دیدار ندارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

کره جنوبی: هیون وو، لی یونگ، یونگ وون، هیون سو، مینوو، سونگ یونگ، وو یونگ، جائه سونگ، هونگمین، هی چان، سونگ وو

مکزیک: اوچوئا، سالسیدو، آیالا، مورنو، گایاردو، لایون، هررا، گواردادو، کارلوس ولا، هرناندز، لوزانو

نکات آماری؛

در ۱۸ مسابقه اخیر مکزیک در دور گروهی، ان ها فقط ۲ بار باخته اند، ۹ برد و ۷ تساوی. دو شکست مقابل پرتغال و آلمان بوده است.

تنها جدال دو تیم در جام های جهانی، در سال ۱۹۹۸ رقم خورد که مکزیک ۳-۱ پیروز شد.

مکزیک هر سه بار مقابل تیم های آسیایی در جام جهانی پیروز شده است. ۷ گل زده و ۲ گل خورده.

کره جنوبی سه بازی اخیرش را در جام جهانی باخته است، در هفت مسابقه اخیر هم ۵ بار شکست خورده اند.

کره جنوبی در ۱۲ مسابقه از ۱۳ بازی اخیرش در جام های جهانی، نتوانسته کلین شیت کند و هفت مسابقه است که در حفظ دروازه شان ناکام بوده اند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما