شناسهٔ خبر: 26263177 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شادمانی مردم پس از بازی های تیم ملی نشانه اتحاد است

بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم ایران ثابت کرده اند در غم و شادی با هم اتحاد و همبستگی دارند و در این روزها که تیم ملی

صاحب‌خبر - بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم ایران ثابت کرده اند در غم و شادی با هم اتحاد و همبستگی دارند و در این روزها که تیم ملی کشورمان در جام جهانی افتخار آفرینی می کند، مردم نیز به شادمانی پرداخته و از این موفقیت ها ابراز خوشحالی می کنند.
وی اضافه کرد: این شادمانی مردم در استان های مختلف از جمله کردستان مایه دلگرمی اعضای تیم ملی کشورمان شده و تیم ملی با شجاعت و جسارت بیشتری به مصاف تیم های قدرتمندی مانند اسپانیا و پرتغال می رود.
مرادنیا با بیان اینکه بازی های تیم ملی را در جام جهانی روسیه دنبال می کند، افزود: حمایت های مردم و آروزی قلبی ایرانیان برای موفقیت تیم ملی برگ برنده فوتبال کشورمان در بازی امروز مقابل اسپانیا است.
استاندار کردستان در خصوص پیش بینی اش از نتیجه بازی ایران با اسپانیا گفت: هر چند روی کاغذ نمی توان انتظار داشت تیم کشورمان در مقابل تیم پرستاره اسپانیا پیروز شود اما با توجه به بازی خوب تیم ملی مقابل مراکش، کسب نتیجه مساوی دور از دسترس نیست.
وی یادآور شد: قرار گرفتن بازیکنان کشورمان در برابر تیم پر مهره و قدرتمند اسپانیا با هر نتیجه ای که در پایان حاصل شود برای فوتبال ایران افتخار بزرگی است.
مرادنیا با بیان اینکه حمایت از تیم ملی وظیفه همه اقشار مردم است از شهروندان خواست با شادی و سرور خود از بازی تیم ملی فوتبال باعث سلب آرامش دیگران و اختلال در عبور و مرور در شهر نشوند.
عده زیادی از مردم و فوتبالدوستان سنندجی بازی های فوتبال جام جهانی را از طریق بزرگترین سینمای روباز خاورمیانه واقع در پارک جنگلی آبیدر و برخی دیگر در سینما بهمن تماشا می کنند.
تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه برابر تیم ملی مراکش در گروه B رقابت ها توانست با گل دقیقه 95 که توپ ارسالی احسان حاج صفی را بوهادوز بازیکن مراکش به اشتباه درون دروازه تیم خود جای داد یک بر صفر برد و سه امتیاز شیرین این بازی را کسب کند.
تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه این رقابت ها، امروز چهارشنبه 30 خرداد و دوشنبه 4 تیر به ترتیب به مصاف تیم های اسپانیا و پرتغال خواهد رفت.
3020/9102
انتهای پیام

نظر شما