شناسهٔ خبر: 26263089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اسکواش از امیدهای کسب مدال در جاکارتا است

به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود سلیمانی روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات اسکواش گلستان در گرگان اظهار کرد: اسکواش در دوره های گذشته بازی های آسیایی به جز یک

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود سلیمانی روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات اسکواش گلستان در گرگان اظهار کرد: اسکواش در دوره های گذشته بازی های آسیایی به جز یک دوره که با یک ورزشکار شرکت کرد، دیگر حضور پررنگ و با برنامه ای نداشته است.
وی بیان کرد: با تقویت ساختارها و افزایش کیفیت فنی و رساندن سطح فنی بازیکنان به وضعیت مطلوب و ایده آل عازم جاکارتا می شویم و امید فراوانی داریم که در میان مدعیان جدی اسکواش آسیا از اعتبار ورزش ایران با کسب مدال دفاع کنیم.
رییس فدراسیون اسکواش افزود: در سال های اخیر توجه به این ورزش در کشور رشد فراوانی داشته که یکی از نشانه های آن بیشتر شدن تعداد علاقمندان به حضور حرفه ای در اسکواش است.
سلیمانی ادامه داد: امیدواریم با حمایت بیشتر مسوولان ورزش استان ها شاهد توسعه بیشتر این ورزش در بین خانواده ها باشیم.
وی به شرایط اسکواش گلستان اشاره کرد و گفت: در سال های قبل اسکواش گلستان به رخوتی ناامید کننده دچار شده بود اما در سال های اخیر و به واسطه حمایت فدراسیون، پشتیبانی اداره کل ورزش و برنامه ریزی هیات استان این رشته ترقی کرده و چهره های جدیدی به دنیای قهرمانی ایران و آسیا معرفی کرده است.
رییس فدراسیون اسکواش بیان کرد: با وجود این پیشرفت های قابل اعتنا ، گلستان دارای توانمندی هایی بوده که هنوز به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است.
سلیمانی گفت: توجه بیشتر به آموزش مربیان یکی از راه های موثر در پیشرفت اسکواش گلستان است که امیدواریم در دوره جدید مدیریت به آن توجه بیشتری شود.
به گزارش ایرنا مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم بر افزایش جمعیت ورزشکاران حرفه ای اسکواش در استان تاکید کرد و گفت: از وجود استعدادهای اسکواش در گلستان اطلاع کافی داریم و برهمین اساس آماده همکاری با هیات به منظور حضور مربی خارجی در استان هستیم.
بهمن طیبی اظهارکرد: هر چه دانش های جدید این رشته در میان ورزشکاران حرفه ای و مربیان علاقمند به آموزش توسعه یابد، امید به آینده روشن، بیش از پیش جامعه اسکواش گلستان را با انگیزه می کند.
در پایان این مجمع و با رای گیری، محمدرضا موسایی با کسب همه 14 رای اعضا، به مدت 4 سال مسوولیت ریاست هیات اسکواش گلستان را بر عهده گرفت.
افزون بر 200ورزشکار زن و مرد گلستانی به صورت حرفه ای در رشته اسکواش فعالیت دارند.
3091/1648
انتهای پیام

نظر شما