شناسهٔ خبر: 26262667 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

افزایش اختلافات خانوادگی در زنجان پلمپ چاه های غیرمجاز در استان

دادستان استان زنجان با تاکید بر اینکه اگر جلوی چاه های غیرمجاز گرفته نشود زندگی مردم دچار مختل می شود، گفت:

صاحب‌خبر -

دادستان استان زنجان با تاکید بر اینکه اگر جلوی چاه های غیرمجاز گرفته نشود زندگی مردم دچار مختل می شود، گفت: چاه های غیرمجاز در هر منطقه ای پلمپ می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، حجت الاسلام حسن مظفری، دادستان استان زنجان ، با اشاره به اینکه میانگین هرهفته در خصوص حقوق عامه دو نامه مهم به مسئولان استانی ارسال می‌شود، افزود: در خصوص آلودگی محیط زیست نامه‌هایی به مسئولان ارسال شد.

دادستان زنجان ادامه داد: پسماند محصولات کشاورزی و فاضلاب‌ها یکی دیگر از معضلات شهری بود که از سوی دادستانی، مسئولان ذی ربط برای حل مشکل بسیج شدند.

وی، با اشاره به اینکه زنجان نخستین استانی بود که در مقابله با موسسات مالی غیرمجاز اقدام کرد، افزود: دادستانی با همکاری نیروی انتظامی ورود پیدا کرد و در این زمینه اقدامات لازم را انجام داد.

این مقام مسئول به حقوق شهروندی و ارتباط آن با حقوق عامه اشاره کرد و گفت: بازدیدهای مکرر از کلانترها داریم و پرونده‌ها بررسی می شود.

وی با اشاره به اینکه میانگین افت آب‌های زیرزمینی استان بسیار زیاد است و 77 سانت افت آب در آب های زیرزمینی داریم و باید برای حل این مشکل لباس سیاه تن کرد، ادامه داد: اگر جلوی چاه های غیرمجاز گرفته نشود زندگی مردم دچار مختل می شود، از این رو چاه های غیرمجاز در هر منطقه ای پلمپ می شود.

وی به افزایش پرونده‌های خانواده و طلاق هم اشاره کرد و افزود: اولین پرونده از نظر فراوانی مطالبه نفقه است و این موضوع نشان دهنده افزایش اختلافات خانوادگی است.

 

انتهای پیام

نظر شما