شناسهٔ خبر: 26262312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه و ساعت دیدارهای روز دهم جام جهانی روسیه

روزدهم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان روز ششم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۳ دیدار در گروه های  ششم و هفتم پیگیری می‌شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

برنامه و ساعت دیدارهای روز دهم جام جهانی روسیه

 

بلژیک - تونس / آخرین امید تونسی ها برای بقا 

تیم های ملی فوتبال بلژیک و تونس در نخستین دیدار گروه هفتم رقابت های جام جهانی فوتبال در روز دوم مسابقات از ساعت 16 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر می روند. بلژیکی ها جام جهانی را با برد 3 - 0 مقابل پاناما آغاز کردند و در صورت برد در بازی امروز هم صعود خود را به مرحله بعدی قطعی می کنند و هم زمینه ساز حذف تونس می شوند. نماینده آفریقا بر خلاف رقیب امروزش در بازی گذشته خود با گل دقایق آخر هری کین با نتیجه 2 - 1 مغلوب انگیس شد تا بدون امتیاز جام جهانی را آغاز کنند. 


کره جنوبی - مکزیک / مکزیکی ها به دنبال تثبیت صدر نشینی 

تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و مکزیک نخستین دیدار گروه 6 رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را از ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز می کنند. آن ها در نخستین بازی خود دست به کار بزرگی زدند و آلمان قهرمان دور گذشته را با یک گل شکست دادند آن ها در صورت برد هم صعودشان را قطعی می کنند و هم یکی دیگر از نمایندگان آسیا را حذف می کنند. 

بیشتر بخوانید : 

چشم بادامی ها در نخستین دیدار خودبا یک گل مغلوب سوئد شده بودند. 

برنامه و ساعت دیدارهای روز دهم جام جهانی روسیه



سوئد - آلمان / وایکینگ ها در آرزوی حذف ژرمن ها 

تیم های ملی فوتبال سوئد و آلمان در یک دیدار تمام اروپایی دومین دیدار گروه 6 مسابقات در دور دوم را آغاز می کنند. وایکینگ ها در بازی گذشته خود کره جنوبی را شکست دادند و 3 امتیازی هستند اما ژرمن ها قهرمان دروه گذشته این رقابت ها و جام کنفدراسیون ها با شکست مقابل مکزیک جام جهانی را آغاز کردند. آلمانی ها با شکست در دیدار امشب که از ساعت 22 و 30 دقیقه آغاز می شود به احتمال زیاداز گردونه مسابقات کنار می روند. 

انتهای پیام / 

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

برنامه مسابقات روز دهم 

نظر شما