شناسهٔ خبر: 26262165 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

با شرکت هدیه تهرانی

در دهه‌های 70 و 80 ،خبر هر فیلمی با بازی هدیه تهرانی بسیار کنجکاوی و شوق تماشا را بر می انگیخت. تهرانی یکی از ستاره‌های زن سینمای ایران بود و حضورش در هر فیلم، تضمین خوبی برای استقبال از آن اثر محسوب می‌شد.

صاحب‌خبر -

تهرانی در سالهای اخیر بشدت کم کار شد و حتی در مقطعی از سینما فاصله گرفت. با این حال او از هنگامی که دوباره روی خوش به سینما نشان داده، باز هم این ظرفیت را دارد که حضور کنجکاوی برانگیزی داشته باشد، هرچند نه مثل گذشته و دوران اوج حضورش در سینما. دیدن نام هدیه تهرانی میان ترکیب بازیگران فیلم «مسخرهباز» تا اندازه زیادی سوال ایجاد میکند و مخاطبان پیگیر سینما را منتظر تماشای بازی این بازیگر نگه میدارد.

البته بجز تهرانی، حضور بازیگری چون علی نصیریان هم جالب توجه است و میتوان پیشبینی یک بازی متفاوت را از این بازیگر کهنه کار داشت. صابر ابر، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، محسن حسینی، مهدی کوشکی، خسرو بامداد و ایرج ذبیحی هم از دیگر بازیگران اولین فیلم سینمایی همایون غنی زاده هستند؛ کارگردانی که کارهای خلاقانهای در تئاتر انجام داده و او را با نمایشهای تحسین شدهای چون ددالوس و ایکاروس و کالیگولا میشناسیم.

نظر شما