شناسهٔ خبر: 26262049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور380 نفر ورزشکار به مسابقات آسیایی جاکارتا

استاندار اصفهان گفت:کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی یک کاروان 650 نفره است که 380 نفر ورزشکار در آن حضور دارند که از این تعداد ورزشکار نزدیک به یک‌هفتم ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های مختلف خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده عصر امروز در جلسه دیدار اعضای شورای کمیته المپیک آسیا با استاندار اصفهان اظهار کرد: حیدر فرمان از دوستان قدیمی من است و از مدیران موفق در آسیاست.

وی افزود: حضور قهرمانان ورزش‌های مختلف در اصفهان موجب خواهد شد تا نقش اصفهان به عنوان یک شهر مؤثر در ورزش کشور شناخته شود.

استاندار اصفهان گفت: با توجه به این که امکانات و تجهیزات خوب و همچنین مربیان و باشگاه‌های معتبر در اصفهان و شرکت‌های بزرگی که می‌توانند در اصفهان اسپانسر باشند، آمادگی داریم که در این شهر به عنوان میزبان مسابقات مختلف را برگزار کنیم و درخواست این میزبانی‌ها را می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی یک کاروان 650 نفره است که 380 نفر ورزشکار در آن حضور دارند که از این تعداد ورزشکار نزدیک به یک‌هفتم ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های مختلف خواهند بود که احتمالا در 22 رشته قهرمانان ما که در اردو هستند به احتمال زیاد جز تیم اعزامی ایران خواهند بود.

مهرعلیزاده بیان داشت: 82 نفر از ورزشکاران در اردو هستند ولی احتمالاً حدود 50 نفر از آن‌ها مسافر جاکارتا خواهند بود؛ مسابقات آسیایی از 23 مرداد در اندونزی آغاز خواهد شد و از آن جایی که ورزش فی‌نفسه مهم است و ارزش دارد، برای همه ورزشکاران حاضر در این مسابقات آرزوی موفقیت دارم و برای ورزشکاران ایران و به خصوص اصفهانی موفق بیشتر آرزو دارم.

وی تأکید کرد: در دورهای قبلی نمی‌دانم استاندارها برای ورزشکاران جوایزی در نظر می‌گرفتند یا خیر ولی از آن‌جایی که من خودم ورزشی هستم برای ورزشکاران اصفهانی جوایزی در نظر گرفته‌ایم؛ با محبت و دوستی که از قدیم داشتیم، امیدواریم بتوانیم ورزش زورخانه‌ای را جز ورزش‌های اصلی در دوره بعدی مسابقات آسیایی قرار دهیم.

مهرعلیزاده بیان داشت: افزون بر کارهایی که ورزش و جوانان انجام می‌دهد، یک کمیته تشکیل داده‌ایم و در زمینه برگزاری اردوها و دریافت اطلاعات جهت اعزام به مسابقات به دست آورد و در ادامه اقدامات اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌دادند و ما هم حمایت می‌کردیم.

وی در پایان با اشاره به جوایزی که استاندار اصفهان به قهرمانان در بازی‌های آسیایی اهدا می‌کند، اضافه کرد: برای هر مدال طلا 50 میلیون، نقره 30 میلیون و برنز هم 20 میلیون تومان به ورزشکاران اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار اعضای شورای کمیته المپیک آسیا با استاندار اصفهان

نظر شما