شناسهٔ خبر: 26261328 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هنرمند مهابادی تندیس جشنواره بین المللی کارتون را کسب کرد

بهرام قوی بنیه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره به همت انجمن هنرهای تجسمی بنیاد 'روایت فتح' در سه بخش 'پوستر' با عنوان پایان یک

صاحب‌خبر - بهرام قوی بنیه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره به همت انجمن هنرهای تجسمی بنیاد 'روایت فتح' در سه بخش 'پوستر' با عنوان پایان یک تروریست، 'کارتون' پایان یک داعش، حلب آزاد شد، موصل آزاد شد و 'کاریکاتور' بنیامین نتانیاهو، دونالد ترامپ، آنگ سان سوچی، محمدبن سلمان برگزار شد.
پژمان علی پور، هنرمند مهابادی نیز در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: در این رویداد هنری که هنرمندانی از 64 کشور مختلف شرکت داشتند، در مجموع 2 هزار و 120 اثر در هر سه بخش کارتون، کاریکاتور و پوستر از 870 هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در نهایت 251 اثر به نمایشگاه آثار منتخب راه یافتند.
وی افزود: در این جشنواره در بخش های کارتون و کاریکاتور هر کدام به سه نفر تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد که جایزه نفر سوم بخش کارتون به من تعلق گرفت.
به گزارش ایرنا پژمان علی پور، مسوول واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز مهاباد بوده و تاکنون موفقیت های دیگری را در جشنواره های مختلف از جمله مقام برتر ششمین جشنواره بین المللی حقوق شهروندی در تبریز را کسب کرده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/3072
انتهای پیام

نظر شما