شناسهٔ خبر: 26261071 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

310 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به چرداول اختصاص یافت

به گزارش ایرنا، مراد یگانه روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چرداول افزود: اعتبارات تملک دارایی سال جاری نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش داشته ولی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مراد یگانه روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چرداول افزود: اعتبارات تملک دارایی سال جاری نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش داشته ولی در حوزه ملی همین میزان رشد اعتبار داشته ایم.
وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری الزامات مضاعفی داریم و در سفر استانی استاندار 280 میلیارد ریال به چرداول اختصاص یافت که قسمتی از این پروژه ها از محل اعتبارات ملی و بخش دیگر از محل اعتبارات شهرستانی تامین می شود.
فرماندار چرداول الزامات اعتبارات امسال را سفرهای استانی، تفاهم نامه با وزارت بهداشت و همچنین تفاهم نامه سفر رئیس قوه قضائیه ذکر کرد که در اعتبارات امسال لحاظ شده که باعث کاهش اعتبارات عمرانی سال 97 شده است.
یگانه یادآور شد: در تفاهم نامه وزارت بهداشت با استانداری ایلام تسریع و ادامه برنامه طرح تحول سلامت در اولویت است که در همین راستا ساخت سه مرکز بهداشتی ، درمانی و چندین خانه بهداشت با رشد فیزیکی بالای 50 درصد در چرداول هم اکنون در دست ساخت است.
وی با ذکر این نکته که در حوزه اعتبارات در تنگنا هستیم، تاکید کرد: بر اساس اعتبارات امسال ساخت هرگونه اماکن و ساختمان اداری ممنوع بوده و شرط آغاز بکار هر پروژه ای تخصیص حداقل 50 درصد اعتبار آن طرح خواهد بود.
یگانه ادامه داد: دقت و سرعت عمل در توزیع اعتبارات مورد توجه قرار گرفته که علیرغم محدودیت های مالی عادلانه ترین تقسیمات اعتبارات را در شهرستان انجام داده ایم.
وی افزود: اولویت های اعتبارات امسال در حوزه های: عمرانی، آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی و تکمیل طرح های در دست ساخت است.
شهرستان 60 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای چهار بخش؛ پنج شهر و 142 روستاست.
7176/6119
انتهای پیام

نظر شما