شناسهٔ خبر: 26260408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پیشنهاد دهندگان مذاکره با آمریکا نفوذی دشمن هستند

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین گفت :امروز همه افراد جامعه به ویژه صاحب نظران و تأثیرگذاران کشور وظیفه

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین گفت :امروز همه افراد جامعه به ویژه صاحب نظران و تأثیرگذاران کشور وظیفه دارند که جامعه را از جنایات آمریکا آگاه کرده و ظلم هایی که این کشور به مردم ایران روا داشته را بازگو کنند.
وی گفت : اگر جامعه اسلامی از جنایات آمریکا آگاه شود ، آن گاه عده ای نفوذی و واداده سیاسی به خود اجازه نمی دهند تا با نامه نگاری ، پیشنهاد مذاکره مجدد با آمریکا ارائه دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: جریان انقلابی کشور وظیفه دارند تا مواضع صریح خود را در برابر عناصر منحرف و نفوذی به صراحت بیان کنند و از دستگاه های قضایی ، امنیتی و نظارتی نیز درخواست می شود که فعالیت این افراد را زیر نظر داشته باشند.
وی اظهار داشت: کسی که با وجود تمام جنایات ، خیانت ها و بدعهدی های ، آمریکا و ترامپ را نشناخته یا احمق و یا نفوذی دشمن است.
محمودی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب و فرمایشات ایشان گفت : همه افراد وظیفه دارند که هشدارهای ایشان را نصب العین خود قرار داده و در تمام امور ، دغدغه های ایشان را مد نظر داشته باشیم.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام

نظر شما