شناسهٔ خبر: 26258464 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 مديرعامل بانک توسعه صادرات ايران:

30 درصد از تسهيلات بانک به حوزه انرژي و آب اختصاص يافت

بانک توسعه صادرات - مديرعامل بانک توسعه صادرات ايران اعلام کرد: مانده تسهيلات اين بانک تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري، 204 هزار و 308 ميلياردريال بوده که از اين مقدار به ميزان 30 درصد آن به حوزه انرژي و آب اختصاص يافته است.به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي بانک توسعه صادرات،دکتر علي صالح آبادي که در دوازدهمين همايش بين المللي انرژي سخن مي گفت، بااعلام اين مطلب افزود: يکي از ضرورت هاي تامين مالي در بخش انرژي اين است که فعاليت ها قابليت توجيه پذيري بانکي داشته باشند تا قيمت ها به روز و واقعي شده و تامين مالي از سوي بازار سرمايه و سيستم بانکي به خوبي صورت پذيرد.

دکتر صالح آبادي تاکيد کرد: اهميت به روز شدن و واقعي شدن قيمت ها در حوزه آب و برق به اندازه اي است که بسياري از مشکلات موجود در اين بخش را حل خواهد کرد.

صورت‌هاي مالي بانک اقتصادنوين براي سال 96 منتشر شد

بانک اقتصاد نوين - در راستاي ارتقاي شفافيت مالي، رعايت قوانين و دستورالعمل‌هاي ابلاغي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران و الزامات افشاي سازمان بورس و اوراق بهادار، صورت‌هاي مالي بانک اقتصادنوين براي سال مالي منتهي به پايان اسفند ماه 1396 منتشر شد.

به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي بانک اقتصاد نوين ،روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در راستاي ارتقاي شفافيت مالي و ارايه به موقع گزارش‌ها و اطلاعات مالي، اين بانک نسبت به انتشار گزارش‌هاي عملکرد 12 ماهه منتهي به اسفند 96 حسابرسي نشده اقدام کرده که بر اين اساس نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران براي دوره مالي مورد نظر 78 ريال سود براي هر سهم محقق کرده است.

مديرعامل بانک مسکن اعلام کرد:

حمايت ويژه از سازنده هاي صنعتي در بازار مسکن

بانک مسکن - مدير عامل بانک مسکن در مراسم افتتاح پروژه مسکوني نارون در اراک، از افزايش حجم پرداخت تسهيلات ساخت در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري بانک مسکن – هيبنا، ابوالقاسم رحيمي انارکي در مراسم رونمايي از پروژه 144 واحدي صندوق زمين و ساختمان نارون گفت: ابتدا از تمامي عزيزاني که در تکميل اين پرژه قبول زحمت کردند بايد تشکر کرد که اين پروژه ساختماني به عنوان محصول مشترک بازار پول و بازار سرمايه، به ثمر رسيد.

وي گفت: پروژه نارون، دومين تجربه موفقي است که در صندوق هاي سرمايه گذاري زمين و ساختمان اجرا مي شود که دو شاخصه اتمام به موقع و شفافيت هزينه ساخت، از شاخصه هاي کليدي اين پروژه هستند.

مديرعامل بانک مسکن ادامه داد: جاي بسي افتخار است براي ما که در مسيري که تعيين شده امروز مجموعه شرکت هاي بانک مسکن در آن حرکت مي کنند. يکي از مهمترين دغدغه هايي که در ارتباط با فعاليت شرکت هاي تابعه بانک وجود داشت اين بود که کاملا در چارچوب استراتژي ها و سياست هاي بانک حرکت کنند که خوشبختانه الان در همين مسير صحيح در حرکت هستند و يک نمونه از محصول اين شکل حرکت، به شکل بارز و چشمگير، پروژه مسکوني نارون است.

قدرداني رييس سازمان زندان ها از مديرعامل بانک ملت

بانک ملت - رييس سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي کشور در نامه اي از دکتر محمد بيگدلي مديرعامل بانک ملت قدرداني کرد.به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي بانک ملت ، دکتر جهانگير در اين نامه با آرزوي قبولي طاعات و عبادات مديران و کارکنان بانک ملت، از مديرعامل اين بانک به دليل اهداي کمک 5 ميليارد ريالي به پويش آزادسازي زندانيان در ماه مبارک رمضان، تجليل کرد.

وي در اين نامه تاکيد کرد که اين اقدام ارزشمند بانک ملت نزد خداوند متعال، داراي اجر والايي خواهد بود.

از ابتداي سال 95 صورت گرفت؛

اعطاي تسهيلات حمايتي به 789 زنداني نيازمند توسط بانک صادرات

بانک صادرات - بانک صادرات ايران در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي و انجام اقدامات انسان دوستانه، از ابتداي سال 95 تا پايان ارديبهشت 97، با اعطاي وام هاي قرض الحسنه به بيش از 789 زنداني معسر و نيازمند اسباب رهايي و رفع گرفتاري آنان را فراهم کرده است. به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ،تخصيص وام هاي قرض الحسنه به بخش هاي مختلف اقتصاد مقاومتي طي سال 95 و 96 و تداوم عمل به مسئوليت هاي اجتماعي در سال جاري، همچنان در دستور کار بانک صادرات ايران قرار داشته که در اين ميان، توجه به زندانيان بدهکار و نيازمند در هماهنگي با ستاد ديه کشور نيز از جمله اين اقدامات بوده است.

حمايت بانک ملي از بخش بهداشت و درمان بيرجند

بانک ملي - بانک ملي ايران در راستاي حمايت از زيرساخت هاي بهداشت و درمان کشور، دو دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکي بيرجند اهدا کرد.

به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي بانک ملي ايران، حميد دهباشي رييس اداره امور شعب استان خراسان جنوبي بانک در مراسم اهداي دو دستگاه آمبولانس مذکورگفت: بانک ملي ايران بانکي برآمده از دل تاريخ کشور بوده که درگذر زمان به شکوفايي رسيده است. اين بانک همواره جايگاه کليدي در توسعه زيرساخت ها، عمران و آبادي، فعاليت هاي اقتصادي و توليدي کشور داشته و به عنوان بازوي اقتصادي دولت همواره ايفاي نقش کرده است.وي تصريح کرد: بانک ملي ايران در راستاي ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي و رسالت خويش که ارائه خدمت به آحاد جامعه در اقصي نقاط کشور است، همواره در طرح هاي عام المنفعه بسياري مانند آزادسازي زندانيان جرايم غير عمد، احداث مراکز نگهداري ايتام و کودکان بي سرپرست و معلولين ذهني، بازسازي شيرخوارگاه، احداث مدرسه، بيمارستان، درمانگاه، مسجد و حوزه علميه، حمايت مالي از دانش‌آموزان نخبه يتيم، تجهيز کتابخانه، خريداري و اهداي آمبولانس در مناطق محروم، رفع نيازهاي فوري نيازمندان و... مشارکت داشته است.

نظر شما