شناسهٔ خبر: 26257264 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ ملت های والیبال؛

انتقاد سرمربیان آلمان و بلغارستان از اشتباهات بالای بازیکنان

دو تیم آلمان و بلغارستان امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مقابل یکدیگر صف آرایی کردندو در پایان آلمان پیروز شد. سرمربیان دو تیم در نشست خبری از تعدادبالای اشتباهات بازیکنان خود گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار هفته پایانی رقابت های لیگ ملت های والیبال در گروه ایراندوتیم آلمان و بلغارستان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی  به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان آلمانی ها با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز این دیدار شدند.

پس از پایان این دیدار نشست خبری مربیان و کاپیتان های دو تیم برگزار شد و سرمربیان آلمان و بلغارستان هر دو بر این باور بودند که اشتباهات بسیاری در این دیدار اتفاق افتاد.

کنستانتیوف سرمربی تیم بلغارستان پس از شکست تیمش مقابل  آلمان گفت: ابتدا به تیم آلمان تبریک می گویم. ما در این بازی خوب جنگیدیم اما در انتها تمرکز خود را از دست دادیم و آلمان پیروز میدان شد. فکر می کنم آلمان با این برتری تعداد بردهایش را نسبت به ما افزایش داد.

در اواخر ست چهارم نتوانستیم توان خود را نشان دهیم و بازیکنان اشتباهات زیادی داشتند. در این سطح از رقابت ها نباید این قدر اشتباهات بالا باشد. ما شایسته پیروزی بودیم اما اشتباهاتی که نباید، اتفاق افتاد و در نهایت ما را بازنده این دیدار کرد.

در این سطح از رقابت ها باید اشتباهات کمتر باشد و مهمترین چیز برای ما در آینده این است که اشتباهات خود را کاهش دهیم.

جیانی سرمربی تیم ملی آلمان  نیز پس از پیروزی تیمش مقابل بلغارستان گفت: من نیز با نظر سرمربی بلغارستان موافق هستم. هر دو تیم اشتباهات زیادی داشتند که در این سطح از رقابت ها نباید اتفاق بیافتد. ما برنده بازی بودیم و توانستیم بازی را به ست پنجم بکشانیم و با تمام قدرت بازی کنیم اما انتظارم از بازیکنانم این است که خوب بازی کنند نه اینکه تعداد اشتباهاتشان بالا باشد.

در این بازی تعداد اشتباهات بسیار بود و ما امتیازات زیادی را از دست دادیم. تمام تلاش خودرا خواهیم کرد تا در ادامه اشتباهات را کاهش دهیم. من مربی تیم هستم و مربی این وظیفه را دارد که کیفیت بازیکنان را بالا ببرد. آنچه در بازی امروز مهم است کسب نتیجه بود که ما نیز توانستیم پیروز شویم.

کاپیتان تیم ملی آلمان نیز در نشست خبری گفت: به این تیم افتخار می کنم. در لحظاتی که به سختی بازی می کردیم توانستیم توانمان را بدست آوریم و بجنگیم. امروز در سرویس بد بودیم امادر دفاع و استک خوب عمل کردیم و امید دارم در ادامه نیز خوب باشیم.

کاپیتان تیم بلغارستان نیز در نشست خبری پس از شست مقابل آلمان گفت: ابتدا به تیم آلمان، این پیروزی را تبریک می گویم. بازی عجیبی بود. ما جنگیدیم اما در انتها باختیم. تمام تلاش خود را کردیم اما نشد. برای ادامه بازیها تلاش می کنیم تا پیروز شویم.

نظر شما