شناسهٔ خبر: 26257249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۴۰۰ استاد بسیجی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند

رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر با بیان اینکه ۴۰۰ استاد بسیجی در استان فعالیت می‌کنند گفت: این استادان با توانمند بالای علمی آمادگی همکاری در پروژه‌های مختلف استان بوشهر هستند.

صاحب‌خبر -

۴۰۰ استاد بسیجی در استان بوشهر فعالیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد چمکوری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید چمران، این شهید را الگوی بزرگی برای دانشجویان و اساتید دانست و اظهار داشت: شهید چمران الگویی فداکار و شخصیت ممتاز علمی نقش مهمی در انقلاب اسلامی و جنبش اسلامی لبنان داشت.

وی، به نقش مهم شهید چمران در اجرای جنگ‌های نامنظم در جنگ تحمیلی ۸ ساله اشاره کرد و افزود: شهید دکتر چمران در قالب جنگ‌های نامنظم در جبهه‌های دفاع مقدس نقش مهمی ایفاء کرد و فیض عظیم شهادت رسید.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر با بیان اینکه بسیج اساتید نامش با شهید چمران گره خورده است گفت: این نهاد یکی از رده‌های بسیج مستضعفان است که در سال ۱۳۸۰ در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و به عنوان نهاد رسمی پذیرفته شد.

چمکوری با بیان اینکه بسیج اساتید متشکل از استادان انقلابی و مبارز در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند تاکید کرد: در حالی که تهاجم فرهنگی دانشگاه‌ها را تهدید می‌کند بسیج اساتید در این عرصه نقش و رسالت مهمی دارد.

وی، کمک به دولت در زمان‌های مختلف به ویژه در زمان بحرانی را یکی از رسالت مهم بسیج اساتید دانست و تاکید کرد: بسیج اساتید به عنوان افسران جنگ نرم معرفی شده که باید از این ظرفیت در تمام سطوح جامعه استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر با بیان اینکه این نهاد یکی از فرهیخته‌ترین نهاد‌های علمی، فرهنگی محسوب می‌شود تصریح کرد: بسیج اساتید بر آیندی از تعهد و اخلاص فرهنگ بسیج و دانش و تخصص اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها ا‌ست.

چمکوری با تاکید بر توجه به پیوست‌های فرهنگی پروژه‌ها خاطر نشان کرد: پیوست‌های فرهنگی یکی از الزامات اجرای پروژه‌ها است که این مهم باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

وی، با اشاره به ۴۰۰ استاد بسیجی عضو بسیج اساتید استان بوشهر افزود: این استادان در تمام رشته‌های دانشگاهی از علوم انسانی تا علوم پایه آمادگی خدمات رسانی به جامعه است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر با تاکید بر آمادگی این نهاد برای همکاری در پروژه‌های مختلف استان بوشهر بیان کرد: بسیج اساتید استان بوشهر با توانمند بالای علمی آمادگی همکاری در پروژه‌های مختلف استان بوشهر هستند.

انتهای پیام/م

توان علمی بسیج اساتید در پروژه‌های استان بوشهر مورد استفاده قرار گیرد

برچسب‌ها:

نظر شما