شناسهٔ خبر: 26256884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

آیت‌الله میرعمادی:

معلوم شده امضاکنندگان نامه ننگین مذاکره با آمریکا دنبال چه هستند/ آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی دندان‌ تیز کرده است

امام جمعه خرم‌آباد به نامه ننگین و ذلت‌بار 100 نفر از فتنه‌گران به رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: ترامپ می‌خواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد، اما این فتنه‌گران این نامه را می‌زنند و معلوم شده دنبال چه چیز هستند.

صاحب‌خبر -

معلوم شده امضاکنندگان نامه ننگین مذاکره با آمریکا دنبال چه هستند/ آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی دندان‌ تیز کرده استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره با اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: تبلیغات دینی و اطلاع‌رسانی و اعتقادی و معنویت بخشی بر جامعه بر عهده تبلیغات اسلامی است و رسالت بسیار سنگینی بر دوش این سازمان است.

وی به استفاده دشمن از تبلیغات روانی اشاره و بیان کرد: دشمن با بمباران تبلیغاتی و تهاجم فرهنگی و ایجاد شبهه در جامعه علیه ما تلاش می‌کند و امروز ما باید با موقعیت‌شناسی و با استفاده از ابزار و شیوه‌های نوین تبلیغی بتوانیم در عرصه‌های گوناگون تبلیغ کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد، مهم‌ترین جنگ دشمن را جنگ روانی و شایعه‌سازی دانست و گفت: مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند.

آیت‌الله میرعمادی در ادامه به روز اصناف اشاره و خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان قشر زحمتکش و مورد اعتماد مردم هستند که اوایل انقلاب به‌عنوان بازوان انقلاب اسلامی بودند و در جنگ تحمیلی نقش مهمی ایفا کردند و امروز نیز در مقابله با جنگ و تحریم اقتصادی بازار و اصناف بسیار مؤثر هستند.

وی توضیح داد: یکی از ابزار دشمن در جنگ اقتصادی افزایش گرانی و تورم است و متأسفانه می‌بینیم عده‌ای فرصت‌طلب با استفاده از فضای آلوده که دشمن ایجاد می‌کند اقدام به گرانی اجناس می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد مطرح کرد: گرانی فشار سنگینی به مردم آورده است و لذا دولت باید به دنبال حل این مشکل باشد و اصناف نیز باید انصاف را در نظر داشته باشند و قطعاً این بحران اقتصادی با کمک مردم پشت سر گذاشته می‌شود.

میرعمادی بیان کرد: چه خوب است وقتی این بحران را پشت سر می‌گذاریم مردم از اصناف و دولت راضی باشند.

وی خاطرنشان کرد: دولت و وزرا باید در بین مردم باشند و گرانی را بدانند و جای تأسف است از وزیری سؤال کنند گرانی چگونه است و او بگوید اتفاقی نیفتاده است.

امام جمعه خرم‌آباد، حمایت مردم از تیم فوتبال ایران پس از بازی خوب در جام جهانی را نشانه قدردانی آن‌ها دانست و گفت: دولت باید برای مهار گرانی تلاش کند چراکه در این صورت مردم نیز قدردان خواهند بود.

میرعمادی به سالروز تخریب بارگاه 4 امام معصوم در قبرستان بقیع اشاره و اظهار کرد: این روز برای مسلمانان روز سیاهی بوده است و آل سعود در 95 سال پیش چنین اقدام وحشیانه‌ای انجام دادند و تخریب بقاع متبرکه ائمه سندی بر مظلومیت شیعه و سیاست‌های استعماری آل سعود است.

وی به 6 تیر سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب از سوی منافقین اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری یک ذخیره اللهی برای حفظ انقلاب و پاسداری از خون شهیدان است و من پیشنهاد می‌کنم ائمه جماعت و مردم روز چهارشنبه برای سلامتی رهبر انقلاب سجده شکر به‌جا آورند.

امام‌ جمعه خرم‌آباد در ادامه به ترور شهید آیت‌الله بهشتی اشاره و بیان کرد: منافقین به خیال خام خود فکر می‌کردند با ترور شهید بهشتی انقلاب را از بین می‌روند.

میرعمادی تصریح کرد: اسم قوه قضاییه که پیش می‌آید عدالت و قاطعیت به ذهن مردم می‌آید و لذا مردم انتظار برخورد با فساد و اجرای حق و عدالت را دارند از این رو دستگاه قضا در این زمینه باید دقیق و انقلابی عمل کند.

وی تشریح کرد: گرچه دستگاه قضا کارهای خوبی انجام داده است اما انتظار مردم بیشتر از این‌ها است و اگر مفسد اقتصادی داریم مردم انتظار برخورد قاطع با این مفسدین و دانه درشت‌ها را دارند.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: باید مواظب باشیم که برخی به دنبال تخریب و تضعیف دستگاه قضا هستند که قطعاً این راه درستی نبوده و به صلاح کشور نیست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به نامه ننگین و ذلت‌بار 100 نفر از فتنه‌گران به رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما این فتنه‌گران این نامه را می‌زنند.

وی با بیان اینکه برخی از امضاکنندگان این نامه سابقه زندان و اقدامات ضد دینی دارند، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا برای ریشه‌کن کردن انقلاب دندان‌ تیز کرده‌ است، اما این‌ها چنین ننگی را انجام می‌دهند و معلوم شد که این‌ها جز چه جریاناتی هستند.

میرعمادی متذکر شد: این نامه ننگین همسو شدن با دشمنان انقلاب اسلامی برای از بین بردن آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز کشتار عجیبی توسط آل سعود و امارات علیه مردم یمن صورت می‌گیرد، اما جام جهانی فوتبال باعث شده خیلی به آن توجه نشود.

انتهای پیام/

نظر شما