شناسهٔ خبر: 26256612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان+فیلم

گرامیداشت هفته قوه قضائیه، روز اصناف، واکنش به اقدامات متخاصمانه آمریکا، از مهمترین موضوعات خطبه های نماز جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان های هرمزگان بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، امام جمعه اهل سنت بندرعباس با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: برابری و عدالت محوری خواسته همه ایرانیان است که باید همواره مدنظر مسئولان زحمتکش قضائی باشد.
سیدعبدالباعث قتالی با گرامیداشت روز اصناف گفت: اصناف پشتوانه اقتصادی جامعه هستند.

نماز جمعه میناب
امام جمعه میناب گفت: از قوه قضائیه که باتمام فشار‌های موجود استقلال خودراحفظ کرده است تشکر می‌کنیم.
حجت الاسلام معتمدی فر افزود: کارکنان قضائی باید با مردم برخورد صمیمی ودلسوزانه داشته باشد.

خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه
امام جمعه بندر لنگه از مسئولان خواست از صرف هزینه‌های گزاف در برگزاری همایش‌ها و جلسات کم بهره جلوگیری کنند.
حجت السلام رکنی از استاندار فرماندار و نماینده مجلس خواست مطالبات مردم بندر لنگه در خدمات دهی مطلوب شرکت هواپیمایی و پرواز‌های فرودگاه بندرلنگه را پیگیری کنند.

خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: افرادی که در جامعه عمل صالح انجام می‌دهند در روز قیامت از جایگاه خاصی برخوردار می‌شوند.
شیخ محمد صدیق بهجت از تلاش قضات که در امور قضایی حق مظلوم را از ظالم میگیرند و باعث امنیت در جامعه میشوند قدردانی کرد.

نماز جمعه قشم
امام جمعه موقت قشم با محکوم کردن خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت: این اقدام، نقض پیمانی دیگر بی منطقی بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است.
حجت الاسلام غلامی از نقش بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و تحریم‌ها هم قدردانی کرد.

نماز بستک
حجت الاسلام قائدی امام جمعه شهرستان بستک با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های روز عید فطر گفت: امروز جنگ دشمن به سرکردگی آمریکای جنایتکار در منطقه در سه بعد اقتصادی، روانی و اقدام خرابکارانه طراحی شده است تا از این طریق ضعف خود را در مقابل جمهوری اسلامی جبران نماید.

نماز جمعه سیریک
امام جمعه موقت شهرستان سیریک گفت: مسئولان باید فعال، پر تحرک و خستگی ناپذیر باشند و برای خدمت به مردم و انقلاب، روحیه انقلابی و بسیجی داشته باشند.
حجت الاسلام خلیلی از مسئولان خواست، پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های مردم درباره نحوه واگذاری زمین‌های مستعد پرورش میگو در شهرستان سیریک باشند.

نماز جمعه اهل سنت سیریک
امام جمعه اهل سنت سیریک گفت: ساحل و دریا امروز یکی از نعمت‌های بزرگی است که خداوند به ما بخشیده و وظیفه مردم و مسئولان است که در حراست از آن بکوشیم.
شیخ عبدالعزیز افراز گفت: شتر‌های سرگردان در حاشیه جاده‌های شهرستان سیریک مشکلات زیاد مالی و جانی برای مردم ایجاد کرده و مسئولان باید در این زمینه چاره اندیشی کنند.

نماز جمعه پارسیان
امام جمعه شهرستان پارسیان با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: اساس تخریب آثار و ابنیه تاریخی نقشه بسیار عمیق و خائنانه‌ای بود که بیگانگان برای محو مستندات و شواهد عینی تاریخ اسلام کشیدند.
حجت السلام میرزایی راه مقابله با جریان تکفیر را وحدت دنیای اسلام دانست.

نماز جمعه شهرستان جاسک
امام جمعه موقت شهرستان جاسک گفت: یکی از وظایف همه‌ی ما پرهیز کاری وتقوا است.
حجت الاسلام مصطفی لو با اشاره به شرایط کم آبی ولزوم صرف جویی در مصرف آب گفت: مدیریت مصرف و نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی می‌تواند نقش بسزایی در گذر از بحران کم آبی موجود دارد.

نماز جمعه شهرستان بشاگرد
امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد با اشاره به پیروزی‌های محور مقاومت در منطقه گفت: صدای شکستن ستون فقرات شیطان بزرگ آمریکا و هم پیمانان منطقه‌ای آن‌ها بگوش می‌رسد.
حجت السلام ابراهیمی گفت: ملت بزرگ و بیدار ایران اسلامی باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار و بیدارباشند.

نماز جمعه توکهور وهشتبندی
امام جمعه توکهور وهشتبندی با اشاره به خشکسالی چندسال اخیر وکمبود منابع آبی کشور گفت: مردم باید در مصرف آب وبرق صرفه جویی کنند.
حجت الاسلام محمد بارانی همچنین خواستار تامین آب روستا‌های منطقه توکهور وهشتبندی شد.

نماز جمعه جزیره هرمز
امام جمعه موقت هرمزبا اشاره به روز مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه قاطع و فراگیر علیه فعالیت‌های مرتبط با مواد مخدر و روانگردان‌ها از وظایف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است.
حجت الاسلام گلزاری افزود: مهمترین عامل برای مبارزه با مواد مخدر حضور و مشارکت جدی مردم و خانواده‌ها در زمینه‌های پیشگیری است.
mp4
<div id="video-display-embed-code_2328799" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2158989/2328799?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما