شناسهٔ خبر: 26255510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هدف گرفتن آستانه تحمل مردم با تحریم هایی سخت تر از جنگ نظامی

خبرگزاری صداوسیما

خطیب جمعه گرگان گفت : امضاء کنندگان نامه مذاکره با امریکا دلسوز نظام و انقلاب اسلامی نیستند.

صاحب‌خبر -

هدف گرفتن آستانه تحمل مردم با تحریم هایی سخت تر از جنگ نظامیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گلستان آیت اله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گرگان با اشاره به امضای نامه ای برای مذاکره با امریکا گفت : این افراد احتمالا درک درستی از شرایط و سابقه رئیس جمهور امریکا ندارند و خواهان تسلیم ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه ترامپ به فکر منافع خودش است و بدون شک تعهدات خود را زیرپا می گذارد افزود: ما پای مذاکره در برجام نشستیم ، اما علیرغم پای بندی ما به تعهدات خود آمریکا از برجام خارج شد.

وی با اشاره به اوضاع نابسامان اقتصادی کشور گفت: تحریم‌های اقتصادی امریکا از جنگ نظامی هم بدتر است و نیاز است همه گروه‌ها از مسئولان و مردم تا بازاریان و اصناف برای مقابله با این فشارها و تحریم‌ها در کنار هم متحد باشند.

امام جمعه گرگان افزود: شرایط جنگ نظامی در منطقه وجود ندارد و دشمن می‌خواهد با تحریم ها آستانه صبر و تحمل مردم ایران به پایان برسد.

او با انتقاد از احتکارکنندگان در بازار و ریختن آب به آسیاب دشمن افزود: سران کشور باید در شرایطی متعادل ضروریات اقشار کم درآمد و متوسط را در اختیارشان قرار دهند تا گرانی تحمیلی دشمن کمر اقتصاد این افراد را نشکند.

آیت الله نورمفیدی همچنین در بخش دیگری از سخنانش کمبود آب را بحران 10 سال آینده کشور دانست و تاکید کرد: همه در مصرف این ماده حیاتی صرفه جویی کنند.

امام جمعه گرگان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش افزود: مردم از دستگاه قضا انتظار دارند با ورود آن احساس آرامش ، احقاق حق و ابطال باطل کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به ورود سالانه حدود 400 هزار پرونده به دستگاه قضایی گلستان و 15 میلیون در کشور  گفت : این آمار در یک کشور اسلامی ، تاثر برانگیز است .

 

نظر شما