شناسهٔ خبر: 26255036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت اصفهان:

شلیک یک موشک به سمت ایران نابودی تل‌آویو و حیفا را دربردارد

اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: ما از مواضع موشکی خود عقب نشینی نمی‌کنیم و اگر موشکی به ما شلیک شود تا حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به بدعهدی آمریکا و خروج این کشور از برجام اظهار داشت: در چنین شرایطی عده‌ای افراد از روی جهل و برخی تعمد، اصرار بر ادامه مذاکره با این کشور استکباری را دارند، گویی فراموش کرده‌اند چه هزینه‌های گزافی تنها برای برگزاری جلسات برجام خرج شد و نتیجه‌ای برایمان در بر نداشت.

وی افزود: همان‌گونه که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره برجام مطرح شد موضوع هسته‌ای، دستاویز و بهانه آمریکا برای دشمنی با ملت ایران است چراکه بسیاری از کشورها دارای انرژی هسته‌ای هستند اما دولت آمریکا با آنها تعاملات خوبی نیز دارد، آمریکا با نظام مزین به نام جمهوری اسلامی مشکل دارد و بر این اساس هیچ تعاملی نیز با این کشور نخواهیم داشت.

به خیر رسانی آمریکا امیدی نداریم

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه به خیر رسانی توسط آمریکا امیدی نداریم و مذاکره با آمریکا تنها ذلت ایران را به دنبال دارد، تصریح کرد: دولت آمریکا نیز بداند ملت ایران یک گام نیز از آرمان‌های دینی و انقلابی خود به عقب برنخواهد داشت و همچون همیشه در برابر زورگویی‌های این کشور با تمام توان ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه انعطاف در برابر دشمن مطابق آموزه‌های دینی و همچنین تجارب تاریخی تنها گستاخی و زورگویی مستکبران را به همراه خواهد داشت، بیان داشت: رسیدن به قله کوه مستلزم پشت سرگذاشتن صخره‌های سخت و گاه‌ گردنه‌های دشوار است، بر این اساس نباید با امید برجام همه پیشرفت کشور را به این معاهده گره زده و از راه باز بمانیم.

میردامادی تاکید کرد: باید مستقل از کمک این کشورها همچون همیشه برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف به شکل مستقل تلاش کنیم همانگونه که مستقل از دیگران قدرت نخست موشکی در منطقه را کسب کردیم.

کدام منطق حذف قدرت موشکی برای مذاکره با کشورهای مجهز به سلاح هسته‌ای را می‌پذیرد

وی با عنوان کردن این مطلب که چه منطقی می پذیرد که برخی کشورها مجهز به ۱۰ هزار کلاهک هسته‌ای باشند اما شرط مذاکره با کشور دیگر را حذف قدرت موشکی بدانند، گفت: اگر ایران دارای این قدرت نظامی نبود حمله نظامی و نابودی کشورمان حتمی بود، ما از مواضع موشکی خود هرگز عقب نشینی نمی‌کنیم و دشمن  نیز می‌داند بازخورد بسیار ناگواری از حمله به ایران خواهد داشت، کافی است موشکی به سمت ما شلیک شود تا «حیفا» و «تلاویو» را با خاک یکسان کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برخی مسایل پیش آمده و صحبت‌های اعضای شورای شهرو تذکر عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان به این افراد اشاره کرد و گفت: متاسفم باید بگوییم که عده‌ای در برابر نصیحت‌های آیت‌الله مهدوی در این ارتباط برخوردهای زننده‌ای داشتند، وظیفه ائمه جمعه موعظه و دادن رهنمود و مشاوره در سایه دین است، با کسی دعوا نداریم اما وظیفه خود در قبال نصیحت در صورت انجام کارهای اشتباه را به انجام می‌رسانیم.

مسئولان به بهانه رای مردم نمی‌توانند هر عملی را انجام دهند

وی با بیان اینکه افرای که با رای مردم مسئولیتی را کسب کنند باید به رضایت خداوند از عملکرد خود توجه داشته باشند، تصریح کرد: به بهانه رای مردم نمی توانید هر عملی انجام دهید چراکه ملت ایران نیز در برابر این رفتارهای غیر اسلامی می‌ایستد.

 امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: مسئولان باید دقت کنند که با وارد کردن امور منکر به شکل تدریجی در کشور بازیچه دست دشمنان نشویم، این کشور و انقلاب با نثار خون هزاران شهید به دست آمده است و نباید برخی مسایل غیراخلاقی و ضد دین به بهانه شادی در شهر وارد شود.

جمهوری اسلامی ایران استوار به راه خود ادامه می دهد

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مناسبت پیش رو در ششم تیرماه و سالروز ترور رهبر معظم انقلاب توسط منافقان  اشاره کرد و گفت: دشمنان در آن زمان مهره‌های موثر در آینده انقلاب اسلامی را هدف حمله‌های خود قرار دادند و روز هفتم تیرماه نیز آیت‌الله بهشتی و یارانشان درست یک روز  پس از حادثه سوءقصد به شهادت رسیدند، با وجود همه این دشمنی‌ها جمهوری اسلامی ایران تاکنون پابرجا مانده است و استوارانه به راه خود ادامه می‌دهد.

نظر شما