شناسهٔ خبر: 26255034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه خرم آباد:

ضرورت اقدام صحیح و سریع دولت برای مبارزه به گرانفروشی

خبرگزاری شبستان: امام جمعه خرم آباد، با اشاره اینکه امروز گرانی فشاری سنگین بر دوش مردم است، افزود: برنامه ریزی صحیح واقدام سریع دولت در راستای مبارزه با گرانفروشی و کنترل بازار ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز(1 تیر) در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، گفت: گرانی امروز فشار سنگینی بر دوش مردم دارد.

 

وی با گرامیداشت روز اصناف، افزود: اصناف و بازاریان قشر مورد اعتماد مردم هستند و در دوران پیروزی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی دوشادوش مردم نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتتند.

 

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه اصناف امروز در خط مقدم مقابله با تحریم اقتصادی دشمنان قرار دارند، اظهارداشت: امروز این قشر می توانند در کنترل بازار و مقابله با تحریم های دشمنان نقش مهمی داشته باشند.

 

وی افزود: متاسفانه امروز جمعی فرصت طلب از فضای تحریم اقتصادی استفاده می کنند و اقدام به گرانفروشی می کنند.

 

آیت‌الله میرعمادی، تاکید کرد: در این شرایط انتظار می رود دولت با برنامه ریزی صحیح و سریع در راستای مبارزه با گرانفروشی و کنترل بازار اقدام کند.

 

وی با بیان اینکه این بحران هم با کمک مردم خواهد گذشت، ابراز کرد: باید با اقدام به موقع دولت و همکاری اصناف، وقتی از این بحران گذشتیم مردم از دولت و اصناف راضی باشند.

 

ضرورت تقویت طرح مبارزه با فساد

امام‌جمعه خرم‌آباد، در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، گفت: نام  قوه قضائیه در ذهن مردم تداعی کننده عدالت و قاطعیت است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت مبارزه با فساد، بیان کرد: فساد سهمی مهلک برای اقتصاد جامعه و اعتماد مردم است.

 

آیت الله میرعمادی، تاکید کرد: مردم انتظار دارد دستگاه قضایی برخوردی قاطعانه و به موقع با فساد داشته باشد و در راستای اجرای عدالت تلاش کند.

 

خطیب جمعه خرم آباد، عملکرد دستگاه قضا در استان را مطلوب دانست و افزود: تخریب و تضعیف دستگاه قضاء به صلاح کشور نیست.

 

ضرورت استفاده از شیوه های نوین تبلیغی برای مقابله با توطئه های دشمنان

 

آیت الله میرعمادی، با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اذعان داشت: تقویت فرهنگ دینی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی و ارتقای معنویت در جامعه رسالت مهمی به دوش دارد.

 

آیت الله میرعمادی، با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای مقابله با توطئه های دشمنان، بیان کرد:استفاده از شیوه ها و ابزارهای نوین تبلیغی و همچنین توجه به اصل موقعیت شناسی در این راستا ضروری است.

 

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان، در ادامه به نامه ننگین و 100 نفر از فتنه گران به رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: این نامه در حالی است که امروز آمریکا و رئیس جمهور آمریکا می خواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به اینکه برخی از امضا کنندگان این نامه سابقه زندان و اقدامات ضد دینی دارند،خاطرنشان کرد: نویسندگان این نامه به ملت ایران اعلام کرده اند که با دشمنان ملت و انقلاب اسلامی برای از بین بردن انقلاب اسلامی همسو شده اند.

نظر شما