شناسهٔ خبر: 26255021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امریکا به دنبال ریشه کن کردن انقلاب اسلامی است

خبرگزاری صداوسیما

ملت ایران هرگز در برابر زیاده خواهی های آمریکا تسلیم نمی شود.

صاحب‌خبر -

نماز جمعه خرم آباد

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز لرستان ،خطیب  نماز جمعه خرم آباد  با  اشاره به نامه  خفت بار و ننگین  برخی از فتنه گران برای مذاکره مستقیم با آمریکا  گفت: این اقدام  همسو شدن با دشمنان برای از بین بردن آرمانهای  نظام اسلامی  است.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان اینکه ملت ایران هرگز در برابر زیاده خواهی های آمریکا تسلیم نمی شود ، گفت: امروز آمریکا به دنبال ریشه کن کردن انقلاب  اسلامی است وبا این اقدام  بار دیگر چهره  فتنه گر ان  برای مردم انقلابی  ایران اسلامی  مشخص شد.
  امام جمعه خرم آباد با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب  بقاع متبرکه  بقیع توسط وهابیون  گفت:این اقدام وحشیانه سندی بر مظلومیت شیعه و نماد استعماری و ارتجاعی بودن سیاستهای آل سعود است.
  حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه  شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش ،احقاق حق  و اجرای عدالت را  از وظابف مهم  دستگاه قضا عنوان  کرد و گفت: برخورد قاطع با قانون شکنان، متخلفان ومفسدان اقتصادی یکی از مطالبات به حق مردم از قوه قضایی است .
امام جمعه خرم آباد به 6 تیر سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب از سوی منافقین اشاره کرد و افزود:  مقام معظم رهبری ذخیره ای  الهی برای حفظ و  بقای انقلاب  اسلامی و پاسداری از خون شهیدان است.
خطیب نماز جمعه  خرم آباد با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی ، اطلاع رسانی معنوی،جلوگیری از انحراف فکری و اعتقادی  ومعنویت بخشی به جامعه را از وظایف مبلغات دینی عنوان کرد و گفت: با توجه  به هجمه فرهنگی و تبلیغات دشمن علیه  نظام اسلامی  باید با استفاده از روشهای نوین تبلیغی در عرصه های مختلف در جهت بصیرت افزایی  و  روشنگری مردم   تلاش کنیم .
 
 
 

نظر شما