شناسهٔ خبر: 26254103 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ولایتی موفقیت کاروان علمی کشورمان در کانادا را تبریک گفت

R1011202/P1360/S1,1412/CT12

رئیس هئیت امنا و مؤسس دانشگاه آزاد در پیامی موفقیت کاروان علمی کشورمان در کانادا را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر ولایتی رئیس هئیت امنا و مؤسس دانشگاه آزاد در صفحه شخصی خود موفقیت‌های اخیر به دست آمده توسط کاروان علمی تحقیقاتی کشورمان در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک در مسابقات جهانی مونترال کانادا را تبریک گفت. 

رئیس هئیت امنا و مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در این پیام نوشت: علی‌رغم محدودیت‌ها و فشارهای سیاسی، اقتصادی و هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای قدرت‌های استکباری جهانی، با عنایت الهی شاهد پیروزی‌های گوناگون از جمله موفقیت‌های کاروان علمی و تحقیقاتی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دانش هوش مصنوعی و رباتیک در مسابقات جهانی مونترال کانادا که با حضور مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های معتبر جهانی برگزار گردید، می‌باشیم.

این توفیقات علاوه بر شکوفایی استعدادهای جوانان میهن عزیز و سرمایه‌های انسانی ارزشمند، موجب توسعه و تعالی کشور گردیده است.

این دستاوردهای بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، از تلاش‌ها و کوشش‌های اساتید و جوانان برومند میهن عزیز اسلامی تقدیر و تشکر می‌نمایم و برای کلیه پژوهشگران و محققین مراکز علمی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها و مدارس کشور، به‌ویژه پژوهشگران مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از خداوند متعال آرزوی توفیقات روزافزون می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما