شناسهٔ خبر: 26254074 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ارسال کمک توسط ارتش سوریه به ساکنان فوعه و کفریا از طریق هوایی

هواپیماهای سوریه امروز چندین محموله غذایی و کمک‌های انسان‌دوستانه از طریق هوایی به سمت شهرکهای فوعه و کفریا پرتاب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  از ده ماه پیش تا کنون، هیچ کمک انسان‌دوستانه‌ای به شهروندان محاصره شده شهرکهای فوعه و کفریا در استان ادلب سوریه نرسیده است.

این در حالی است که با تداوم محاصره این شیعیان توسط تروریستها، مسائل معیشیتی برای آنان بسیار دشوار شده است؛ خاصه اینکه نهادهای مربوط به کمکهای انسان دوستانه نیز به وظایف خود در این زمینه در قابل این افراد عمل نمی‌کنند.

لذا اگر اندک کمکهای هوایی دولت سوریه به این افراد محاصره شده نباشد، باید منتظر وقوع یک فاجعه انسانی در فوعه و کفریا بود.

در راستای کمک رسانی به این افراد، شبکه خبری العالم گزارش داد که هواپیماهای سوریه با چتر، مقداری کمکهای انسان‌دوستانه و غذایی به سوی فوعه و کفریا پرتاب کردند.

در میان کمکها، لباسهای جدیدی دیده می‌شود که نزدیکان این افراد محاصره شده که در خارج از فوعه و کفریا حضور دارند، برای آنان ارسال کردند.

ساکنان فوعه و کفریا ضمن تشکر از ارسال این کمکها، تأکید کردند که افزایش این کمکها، روحیه افراد محاصره شده را افزایش خواهد داد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما