شناسهٔ خبر: 26253933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جام جهانی 2018-روسیه

پیش بازی صربستان-سوئیس

خبرگزاری میزان- دو تیم صربستان و سوئیس از گروه E مسابقات جام جهانی 2018 روسیه امشب به مصاف هم می‎روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، صربستان در صورت کسب 3 امتیاز بازی امروز مقابل سوئیس به جمع 16 تیم مرحله یک شانزدهم نهایی راه خواهد یافت؛ هرچند این تیم اروپای شرقی بازی سختی را مقابل سوئیسی که برزیل را متوقف کرد، دارد.

پیروزی در بازی امشب برای صربستان به معنی حضور در دور حذفی جام جهانی برای اولین بار بس از استقلال این کشور است. ضربه آزاد الکساندر کولاروف در بازی نخست این تیم در جام جهانی باعث کسب 3 امتیاز برای این تیم اروپایی شد. تیم مالدن کرستاییچ از روحیه و انگیزه بالایی برای بازی امشب برخوردار است.
سرگییچ میلینکوویچ، هافبک لاتزیو بازی خوبی در مقابل کاستاریکا به نمایش گذاشت. این بازیکن 23 ساله که در بازی های مقدماتی به کار گرفته نشد، با بازی‎های خوبش در تیم باشگاهی، کریستاییچ را متقاعد کرد که از او در جام جهانی استفاده کند.
اکنون میلینکوویچ که در کشورش به SMS معروف است نظر طرفداران رئال مادرید و منچستر یونایتد را جلب کرده است. درخشش در بازی امشب می تواند چند میلیون به ارزش این بازیکن بیافزاید.
ترکیب احتمالی تیم صربستان: استوسکوویچ, ایوانوویچ, میلنکوویچ, توسیچ, کولاروف, ماتیچ, میلوژوویچ, میلینکوویچ ساوویچ, تادیچ, کوستیچ, میتروویچ.

سوئیس در بازی مقابل برزیل قدرت خط دفاع خود را به رخ هم گروهی های خود کشید و با کسب نتیجه تساوی مقابل برزیل توانایی های هجومی آنها را کنترل کرد. این موضوع در بازی مقابل صربستان احتمالا بازتر خواهد بود و اگر سوئیس بخواهد بهترین تیم گروه E باشد، باید توانایی هجومی خود را بیشتر به نمایش بگذارد. این بازی موقعیت مناسبی است برای بازیکن تیم شقیری، بازیکن استوک سیتی که به ستاره تیمش تبدیل شود. این بال 26 ساله می تواند شانس اول تیمش برای بردن نبرد امشب برابر خط دفاعی صربستان باشد.

این بازی ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه کالینینگراد انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

نظر شما