شناسهٔ خبر: 26253862 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| بصیرت و هوشیاری ابزار اصلی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است

R41366/P1486/S6,64/CT11

امام‌جمعه موقت سمنان گفت: بصیرت و هوشیاری ابزار اصلی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه سمنان اظهار داشت: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره در حال دسیسه‌چینی و توطئه علیه ملت این سرزمین است.

وی با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا با جنگ تحمیلی تعداد زیادی از جوانان این کشور را به خاک و خون کشید و این جنایت‌کار فاسد مدعی حقوق بشر است افزود: در طول این چهل سال ملت ایران در مقابل تمام توطئه‌های آمریکا ایستادگی کردند و همواره جبهه حق پیروز میدان شد.

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس آمریکا از جنگ نظامی با ایران ناامید شد و فعالیت خود را در بعد فرهنگی آغاز کرد یادآور شد: اعتقاد و پایبندی به آرمان‌های مقدس انقلابی و اسلامی ملت ایران و اتحاد و همدلی آن‌ها مهم‌ترین رمز پیروزی در مقابله با تمام دسیسه‌های دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه امروز این کشور جنایت‌کار توطئه‌های خود را به‌سوی اقتصاد ایران نشانه گرفته است تصریح کرد: ایجاد فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه مهم‌ترین رویکرد آمریکا برای از بین بردن اتحاد بین ملت ایران و مسئولان این نظام است.

عبدوس نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف اصلی آمریکا از دشمنی با ایران برشمرد و گفت: احزاب و جریان‌های مختلف سیسی امروز باید از تفرقه و اختلاف بپرهیزند و با کمک آحاد مردم نسبت به رفع مشکلات داخلی کشور اقدام کنند.

وی ابراز داشت: مسئولان به مطالبات مردم توجه کنند و در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدامی اساسی انجام دهند.

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه تفرقه عامل اصلی نابودی است تأکید کرد: مردم ریشه‌کنی فقر و بیکاری را از دولت‌مردان می‌خواهند و این مهم‌ترین رسالتی است که بر دوش مسئولان قرار دارد.

انتهای پیام/م

نظر شما