شناسهٔ خبر: 26253798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آئین تکریم و معارفه رئیس ستاد عتبات عالیات تربت حیدریه برگزار شد

خبرگزاری شبستان:آئین تکریم و معارفه رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان تربت حیدریه با حضور امام جمعه این شهرستان و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبستان از تربت حیدریه، درجلسه شورای سیاستگذاری ستاد عتبات عالیات شهرستان شب گذشته که با حضور امام جمعه، اعضای ستاد شهرستان درمحل حسینیه مقام معظم رهبری برگزار شد، آئین تکریم و معارفه رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان تربت حیدریه انجام شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد رضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه ضمن تقدیر از زحمات نادر سلیمانی رئیس پیشین ستاد عتبات عالیات به اهمیت تشکیل این ستاد اشاره کرد وگفت : یکی از نمونه های بارز عشق وارادات مردم به اهل بیت و ائمه اطهار(ع) کمک در بازسازی عتبات عالیات است که این کار بزرگ و خدا پسندانه در جامعه از اعتبار وجایگاه خاصی برخوردار است.

وی گفت: ترويج فرهنگ قرآني و فرهنگ عفاف وحجاب از راهکارهاي بهبود وضع فرهنگي است و این امور نیاز به برنامه ریزی هوشمند و دقیق به منظور بهره مندی اقشار جامعه در تمامی برنامه های فرهنگی و مناسبتی است و بدین جهت است که انجام کار فرهنگی در جامعه یکی از رسالت های ذاتی ستاد بازسازی عتبات عالیات در داخل کشور و کشورهای برون مرز است.

حجت الاسلام عصمتی افزود: انجام کار فرهنگی در جامعه یکی از رسالت های ذاتی ستاد بازسازی عتبات عالیات در داخل کشور و کشورهای برون مرز است.فعالیت های فرهنگی عتبات عالیات می تواند بسترمناسبي براي گسترش فرهنگ ديني باشد.

امام جمعه تربت حیدریه با تقدیر از شهروندان ولایتی ومتدین تربت حیدریه درحمایت وهمراهی باستاد عتبات عالیات برای آنان سلامت وسعادت آرزو نمود.

در پایان از خدمات نادر سلیمانی، رئیس پیشین تقدیر و احمد دهقان به عنوان رئیس جدید ستاد عتبات عالیات تربت حیدریه معرفی شد.

نظر شما