شناسهٔ خبر: 26253698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آمریکا با پرورش داعش و کشتار مسلمانان دنبال نابودی اسلام است

R41452/P1486/S6,69/CT11

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه داعش را وهابیون و آمریکایی‌ها ایجاد کردند، گفت: آمریکا با پرورش داعش و کشتار مسلمانان دنبال نابودی دین مبین اسلام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به دخالت آمریکا در بین کشورهای اسلامیاظهار داشت: دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکا و اسرائیل به‌دنبال نابودی اسلام هستند و با پرورش داعش و کشتار مسلمانان می‌خواهند اسلام را نابود کنند.

وی به تاریخچه داعش و تخریب قبور ائمه اطهار در 80 سال پیش اشاره کرد و افزود: داعش آن زمان را انگلستان درست کرد و داعش امروزی را وهابیون و آمریکایی‌ها تشکیل دادند.

موسوی‌اعظم از تلاش داعشیان برای تخریب حرم حضرت زینب(س) با حمایت وهابیون سخن گفت و تصریح کرد: فاطمیون نگذاشتند این اتفاق ناگوار بیفتد.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه امام راحل معتقد بود که باید شجاع ترین فرد رئیس دستگاه قضا باشد، بیان کرد: به‌خاطر همین بود که شهید بهشتی رییس این دستگاه شد و دستگاه قضایی بایستی حافظ جان و مال و ناموس مردم باشد.

موسوی‌اعظم با بیان اینکه دستگاه قضایی ایران خدمات شایسته‌ای انجام داده که باید شکرگزار این خدمات باشیم، افزود: خشکسالی شرایط حساسی را برای ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده و باید صرفه جویی‌ها را بیشتر کنیم تا به مشکلی برنخوریم.

وی باتاکید بر صرفه جویی مستمر در حوزه انرژی، خاطرنشان کرد: اگر صرفه جویی نداشته باشیم بدون شک خاموشی های برق خواهیم داشت و باید مصرف برق را در استان کهگیلویه و بویراحمد به حداقل برسانیم و باید صرفه جویی‌ها ویژه شود.

موسوی‌اعظم از نمازگزارن خواست با شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری تا برق قطع نشود، ادامه داد: ظرفیت ذخیره برق در استان مشخص بوده اما متاسفانه اگر صرفه جویی انجام نگیرد به طور حت برق قطع و خاموشی برق خواهیم داشت.

امام جمعه موقت یاسوج با تقدیر از دستگاه قضایی و نیروی انتطامی، ادامه داد: دستگیری سارقان و قاتلان سبب آرامش در جامعه می‌شود و قصاص قاتلان و کسانی که امنیت جامعه را برهم می‌زنند آرامش و امنیت روانی جامعه را به همراه دارد.

امام جمعه موقت یاسوج، احترام به والدین را یک ضرورت خواند و ادامه داد: اگر به پدر و مادر احترام گذاشته نشود عبادت ‌ها هم قبول نیست.

موسوی اعظم، علم آموزی و انتقال ان به جامعه را یک ضرورت برای مومنان دانست و گفت: حوزه‌های علمیه در این باره کوتاهی نکرده‌اند.

انتهای پیام/م

نظر شما