به خاطر کار خیر خیس شو، طناب بزن و آشپزی کن!
شوهای تلویزیونی در همه جای دنیا از پرطرفدارترین برنامههای تلویزیون هستند. جنگهای اغلب شبانهای که با تم طنز و دعوت از چهرههای شناخته شده و شوخی با آنها بینندگان زیادی را پای تلویزیون میخکوب میکنند. از جمله فعالیتهای این برنامههای شبانه در اختیار گرفتن چهرههای شناخته شده ورزشی و سینمایی برای فعالیتهای خیر به شیوههای منحصر به فرد و جذاب است.
در برنامه «الن شو» که اجرای آن را «الن دیجنرس» مجری سرشناس آمریکایی اجرا میکند تاکنون این کار بسیار انجام شدهاست. در یکی از این برنامهها دیجنرس از مهمانش «جیک جیلنهال» ستاره سرشناس هالیوودی بود. دیجنرس با نقشهای جیلنهال که همگی آمادگی بدنی بالایی لازم داشت شوخی کرد و در اقدامی بامزه یک طناب بازی بیرون آورد و به جیلنهال داد تا این آمادگی فیزیکی را به بینندگان نشان دهد و در صورت انجام این کار توسط جیلنهال طبق قوانین برنامه حدود 10 هزار دلار به خیریه مورد نظر خودش کمک خواهد شد.
در یکی دیگر از قسمتهای این برنامه دیجنرس از «نیکول کیدمن» دعوت کرد تا در برنامه آشپزی کند و در صورت این کار اسپانسر برنامه مبلغ قابل توجهی را به خیریه میدهد. «مایلو ونتیمیگلیا» نیز در این برنامه برای ریخته شدن پول در حساب خیریه حسابی خیس شد. رایان گاسلینگ باید برای ریخته شدن 10 هزار دلار به خیریه به 10 سوال سخت و طنز درباره خودش پاسخ میداد. از جمله این سوالات پسورد رمز وایفای گاسلینگ بود.
انجام غیرمستقیم کارهای خیریهای گاهی بیشتر از انجام مستقیم آن روی مخاطب تاثیر میگذارد. کاری که چهرههای سرشناس زیادی در دنیا آن را انجام میدهند.
راز جورابهای عجیب آقای نخست وزیر
جاستین ترودو نخست وزیر جوان کانادایی است که در سال 2015 به قدرت رسید. آقای نخست وزیر با وجود شغل جدی که دارد همواره در مهمترین نشستهای خود از جورابهایی استفاده میکند که موجب تعجب رسانهها میشود. بعد از جریان ساز شدن جورابهای رنگی و کارتونی در رسانهها آقای وزیر پرده از راز جورابهایش پرده برداشت. جورابهای رنگی رنگی ترودو متعلق به یک پسر جوان مبتلا به سندروم داون است و آقای وزیر میخواهد برای رونق گرفتن کسب و کار این پسر جوان جورابهایش را تبلیغ کند. تبلیغی حتما توانسته موفق باشد.
سس مخصوص آقای بازیگر
کری اینترنتی که به کار خیر انجامید
دیدار با سلبریتی ها را خرید کنید
سایت چریتی باز سایت خیریه ای است که با به خدمت گرفتن سلبریتیها و انتخاب شیوههای عجیب و بامزه مبالغ زیادی برای امور خیریه انجام میدهد. یکی از شیوههای این سایت فروش وقت و زمان سلبریتیها به متقاضیان است که هرچند وقت یکبار تبدیل به سوژه رسانههای خبری میشود.
این شرکت با برگزاری مراسم ناهار یا محفلی برای گپ زدن با غول های اقتصادی، سیاسی و شخصیت های پرطرفدار بهانه گفتگو با کسانی را فراهم می کند که پیش از این دیدن آنها برای مخاطبان غیر ممکن بود. در سایت این شرکت مزایدههای زیادی وجود دارد که داوطلبان با توجه به علاقمندی و میزان پولی که دارند بین آنها انتخاب می کنند و مبلغ پیشنهادی را در سایت ثبت می کنند. در آخر بلیت ملاقات به کسی داده می شود که بالاترین قیمت را پیشنهاد کند.
علاوه بر قرار ملاقات امکانات دیگری وجود دارد که وسوسه کننده به نظر می رسد. یکی از این کارهای وسوسه کنند ضبط پیغام صوتی تلفن همراه متقاضیان توسط سلبریتیهاست که به تازگی «نیل پاتریک هریس» و «جسی آیزنبرگ» داوطلب انجام این کار شده اند.
حضور در پشت صحنه برنامه های پرطرفدار تلویزیونی، قدم زدن در چمن ورزشگاه های بزرگ با بازیکنان بزرگ در دیدارهای دوستانه، بازی کردن تنیس با تنیسورهای مطرح و چندین پیشنهاد وسوسه کننده دیگر از امکانات خیریه ای این سایت است.
نظر شما