شناسهٔ خبر: 26253249 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تروریست ها در جنوب سوریه موشک ضدبالگرد دریافت کردند

دمشق- ایرنا- رسانه های مخالف سوریه اعلام کردند، موشک های با قابلیت سرنگون کردن بالگرد از مرزهای کشور اردن برای گروه تروریستی ارتش آزاد در جنوب سوریه ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، برخی رسانه های مخالف سوریه روز جمعه به نقل از ایاد برکات سرگرد فراری ارتش سوریه و از مسئولان کنونی گروه تروریستی ارتش آزاد اعلام کردند که سلاح های پیشرفته درحالی به دست تروریست های سوری رسیده که ارتش سوریه عملیاتی را علیه گروه تروریستی داعش در بادیه سویدا آغاز کرده است.
این سرکرده فراری ارتش سوریه (ارتش آزاد) گفت که گروه های تروریستی نسل دوم موشک هدایت شونده تاو را دریافت کرده اند.
وی افزود: این موشک هشت کیلومتر برد و توان سرنگون کردن بالگرد را دارد.
گروه تروریستی موسوم به جبهه جنوبی ارتش آزاد در بخش هایی از استان های درعا، سویدا و قنیطره حضور دارند و از طرف مرزهای فلسطین اشغالی و اردن تامین مالی و تسلیحاتی می شوند.
پس از آزاد سازی مناطق اشغالی غوطه شرقی و غوطه غربی در استان 'ریف دمشق'، هم اکنون همه نگاه ها متوجه استان درعا شده که در جنوب سوریه در مجاورت مرز اردن و بلندی های جولان اشغالی قرار دارد.
ارتش سوریه بدنبال تسلط بر مرزهای این کشور با اردن است و این نبرد همچنین بی هیچ شک و تردیدی به تلاش های رژیم صهیونیستی برای ایجاد منطقه بی طرف در جنوب این کشور پایان خواهد داد.
براساس برخی آمارها بیش از 360 هزار تروریست از 93 کشور جهان در بیش از 100 گروه تروریستی در جریان بحران سوریه حضور دارند، ولی نتوانسته اند تاکنون به اهداف مورد نظر حامیان خود برسند.
این گروههای تروریستی از کشورهای مختلفی از جمله عربستان، امارات و آمریکا تامین مالی و نظامی می شوند. در عین حال به دلیل اختلافات اهداف این کشورها در سوریه، گروههای تروریستی در اکثر مواقع با یکدیگر درگیر می شوند و غیرنظامیان را مورد هدف قرار می دهند.
خاورم**8005**1485

نظر شما