شناسهٔ خبر: 26252902 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

نکات مهم برای داشتن آرایش تابستانی

برای اینکه در فصل تابستان آرایش ملایم و ماندگاری داشته باشید با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه آرایش کنید.آرایش تابستانی

صاحب‌خبر -
آرایش صورت در هر فصل از سال ترفند‌ها و تکنیک‌های خاصی دارد که باعث جذابیت چهره میشود، در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است باید طوری آرایش کنید که آرایش تان ماندگار باشد و ذوب نشود. برای اینکه در فصل تابستان آرایش ملایم و ماندگاری داشته باشید با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه آرایش کنید.

نکات مهم برای داشتن آرایش تابستانی

۱. با کرمی که همیشه استفاده میکنید پوست تان را پوشش دهید البته بهتر است ضدآفتاب رنگی باشد، برای دوام بیشتر آن روی پوست و جلوگیری از آب شدن آن پودر تثبیت کننده بی رنگ بزنید.

۲. برای اینکه سفیدی چشمان تان بدرخشند و کبودی زیر چشمان تان مشخص نباشد باید از یک هایلایت کننده به رنگ صورتی ملایم گوشه داخلی چشم و کمی هم زیر چشم‌ها استفاده کنید.


۳. در فصل تابستان بهتر است از رژگونه‌های آجری رنگ و رژگونه‌های متمایل به نارنجی استفاده کنید، برای داشتن گونه‌های برجسته رژگونه را کمی بالاتر از برجستگی روی گونه بزنید.

۴. بهترین رژلبی که زیبایی شما را در فصل تابستان تکمیل میکند رژلب‌هایی هستند که به رنگ لب نزدیک اند مثل رژلب‌های صورتی ملایم، گلبهی، کالباسی، هلویی و ... که با توجه به سلیقه تان انتخاب میکنید.
منبع: نمناک

نظر شما