شناسهٔ خبر: 26252864 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

توییتر امتیاز یک کمپانی امنیتی را خرید / فعال سازی «خدمات اعتماد و ایمنی» برای رفاه کاربران

توییتر دیروز سیستمی جدید را برای حمایت از کاربران خود و حذف آزار و اذیت های مختلف خریداری کرد که تا ماه آینده به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توییتر دیروز سیستمی جدید را برای حمایت از کاربران خود و حذف آزار و اذیت های مختلف خریداری کرد که تا ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، توییتر "خدمات اعتماد و ایمنی" (Smyte) را در روز پنجشنبه خریداری  کرد. سیستمی که قرار است یک دژ مستحکم در برابر افراد مزاحم ایجاد کند.

توییتر را می توان یک پلتفرم کاملا عالی دانست. کاربران می توانند در توییتر اخبار را دنیال کنند، با دوستانشان گفتگو کنند و سرگرم شوند. اما با همه این ویژگی های مثبت، توییتر حداقل چند مشکل کوچک دارد. 

برای مثال برخی از مشکلات باعث سوء استفاده کاربران از فضای مجازی برای برخی رفتارهای نادرست می شوند.رفتارهایی مثل نژادپرستی و اشاعه برخی موج های ضدفرهنگی و غیراجتماعی . توییتر برای حل این مشکلات از هوش مصنوعی کمک گرفته، گرچه به نظر می رسد هوش مصنوعی، همیشه پربازده نیست.

دیروز این غول رسانه های اجتماعی در قالب  یک پست وبلاگی اعلام کرد که (Smyte)، یک شیوه جدید را به ارمغان آورده است که شرکت ها را با ابزارهایی برای کاهش ترافیک، اسپم، آزار و بهبود امنیت، فراهم می کند. 

در این پست که تحت عنوان "ادامه تعهد ما به سلامت"، از سوی توییتر منتشر شده ، این شرکت  اهداف خود را برای اطمینان از "گفتگوهای  سالم" تعیین کرد و در آن، Smyte را فرایندی مناسب معرفی کرد. IP و  Smyte به توییتر اجازه می دهد تا به سرعت و به طور موثر در زمینه ایمنی، هرزنامه و امنیت چالش های خود اطلاعات کسب کند.

اگرچه دقیقا مشخص نشد چگونه ابزار Smyte در توییتر اجرایی خواهد شد، اما این 2 شرکت چشم اندازهای مشترک زیادی دارند.  سیستم های Smyte از  ماه های آینده به توییتر منتقل خواهند شد.

نظر شما