شناسهٔ خبر: 26252019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

انصاری فرد: نباید بازیکنان ایران را با اسپانیا مقایسه کنید/ در بازی با پرتغال به فکر صعود هستیم

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: شما نمی‌توانید ما را با بازیکنان اسپانیا مقایسه کنید، چون آن‌ها در باشگاه‌های طراز اول دنیا بازی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC گفت‌و‌گویی با کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار با اسپانیا و همچنین بازی بعدی تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال منتشر کرده است که انصاری‌فرد در این گفتگو درباره شکست یک بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل اسپانیا اظهار داشت: ما از حضورمان در جام جهانی قبلی درس‌های زیادی گرفته‌ایم و می‌دانیم که در بازی با پرتغال چطور بازی خواهیم کرد. اکنون ما می‌دانیم چطور باید بجنگیم. مربی ما هم واقعاً یکی از بهترین مربی‌های دنیا است. او به ما کمک زیادی کرده و ما هم چیز‌های زیادی از او یاد گرفته‌ایم. در بازی با پرتغال می‌رویم که صعود کنیم، حرف من را باور کنید.

وی در مورد شوت خطرناک خود در دیدار با اسپانیا که با اختلاف خیلی کمی به بیرون رفت، تصریح کرد: من در آن لحظه داشتم می‌رفتم که خوشحالی بعد از گل را انجام دهم، فکر می‌کنم فقط توپ ۱۰ سانت خارج از چارچوب بود، اما بازهم ضربه خوبی زدم. ما طبق برنامه خودمان بازی کردیم و بعد از اینکه گل خوردیم شروع به بازی هجومی و ایجاد موقعیت گل کردیم. همانطور که خودتان دیدید موقیت‌های خوبی هم داشتیم که تبدیل به گل نشد. فکر می‌کنم ما خیلی بدشانس بودیم، چون می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم. شانس با ما یار نبود، اما تا آخر بازی تلاش‌مان را کردیم. ما بهترین بازی‌مان را مقابل اسپانیا انجام دادیم و به همین شکل برای کشورمان به جنگیدن ادامه می‌دهیم. باور کنید هر کاری از دست‌مان بربیاید می‌کنیم تا به مرحله بعد برسیم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در مورد تفاوت سطح فوتبال ایران و اسپانیا یادآور شد: شما نمی‌توانید ما را با بازیکنان اسپانیا مقایسه کنید، چون آن‌ها در باشگاه‌های طراز اول دنیا بازی می‌کنند و واقعاً بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند، اما ما هم یک تیم فوق‌العاده هستیم و سعی می‌کنیم با کار گروهی به هدف‌مان برسیم. امروز ما شاهد فوتبال مدرن هستیم و شما این را در تمام بازی‌های جام جهانی می‌بینید. همه تیم‌ها سعی می‌کنند به دفاع خود نظم بدهند و در ضدحمله حریف را اذیت کنند. اگر به تیمی مانند اسپانیا فضا بدهید خودتان می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد. ما هم برنامه بازی خودمان را داشتیم و تمام تلاش‌مان را کردیم، اما در همان یک لحظه که تمرکزمان را از دست دادیم، گل خوردیم. اسپانیایی‌ها موقعیت صد درصدی برای گلزنی نداشتند، اما در هر صورت بازی خوبی بود.

انتهای پیام/

نظر شما